fre

FREDAG
130719
Sara
Grattis
Ericka 
 
 
 Dagens citat
 Använd förståndiga skor
 
Alla experter på reflexologi
kan intyga att den verkliga
avslappningen börjar med fötterna.
Det kan tyckas själklart, men
att gå i bekväma skor är nästan
lika avslappnande som att
gå barfota.
 
 
 
 
 
Hej där
Kul att se dig, det börjar bli en vana att du är här och läser,
skulle bli så förvånad om du in te dök upp. 
Det är kul att du i alla fall hänger med mina dagar.
Jo jag vet att jag säger det ofta.
Men kan jag säga det för många gånger att jag tycker du är så
bäst som läser min blogg.
Vi kör denna dag innan du ångrar dig och loggar ut. 
 
God morgon
Jag hade bestämt mig för att ha en liten sovmorgon i dag.
Men inte då vad väcker mig tror du????
Inte jag nej nej jag somna om när Ari gick upp.
Men han vet inte hur man stänger av klockan åt rätt håll.
FANM vad arg jag blev, topplocket sköt i taket och jag
muttra någon snygg ramsa i sov rummet.
Gick ut till honom och fråga;
"Vet du inte hur man stänger av din väcka klockan nu mera???
Du satte på radion."
 Skit gubbe!
 
 
 
Nu var det bara att köra allt som vanligt, 05.20 god morgon,
in i duschen, inta frukost och titta FB.
Så nu är det klart.
Ari har åkt och jag är klar för morgonen.
 
 
 
Jag skall träffa Ericka i dag, hon och jag skall väl fika/luncha lite innan
hon skall jobba. Hon har sin lilla Kevin med sig så det blir så kul att träffa honom igen.
Vi skall ses i kungens kurva, så det blir ju snart eller??
Spännande dag.
 
Skall svänga förbi Camilla med bärselet, hon skall promenera med Linus och Wilma.
Sen åker jag för en träff med Ericka.
 
 
 I Kungens kurva kommer Ericka på cirkeln med Kevin i bak.
Tungt och jobbigt.
Hon är helt slut. Turen från hemmet till Siba tog 20 minuter sa hon.
Vilken duktig kvinna. Plus i kanten för dig.
 
Hon lämnade sin hoj där för service, och vi skall ta bilen till Skärholmen.
Men den startar inte .... VA har hänt, men oj batterit är slut.
Radion har ju stått på.
Vi fick hjälp av en man som startade bilen med kablar.
Tack snälla mannen. 
 
 
Nu mot Skärholmen för intag av lunch. Kevin åt kyckling, vi tog sallad.
En mysig stund och lite snack. Vi tog kaffe på maten
innan jag körde dom hem och sen Ericka till jobbet.
Gick in och samtala med Leena och träffa Eva en stund.
 
Idas sista dag, vad tråkigt.
Hon är en bra tjej och en fin kamrat.
Hon flyttar till Linköping i höst för att plugga till syrra.
Lycka till med dina framtidsplaner.
Jag körde henne hem i alla fall.
 
 
Då tar vi en sväng hem och en fika med Camilla sitter inte fel.
Maten skall lagas och jag samtalar med
barnen om olika saker som skall göras här hemma.
Som inte kommer till stånd, varför????
Inga svar bara sura miner. OK då får det vara.
Inge städa inge pengar,
Tack för det.
 
 
Så helt plötsligt från det blå  så stack dom till Salem.
Och det var ju bra, för det går att jobba där mot betalning men inte här.
Undra om dom skall flytta dit? Men det är så det skall vara.
Tonåringar
 
Nu blir det kväll och lite film.
Sen god natt.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0