Kort dag

 
SÖNDAG
130714
Folke
Grattis
Min semester
Började i dag 11.30
Hurra 
 
 
 Dagens citat
Struntra i små problem
 
Det viktigaste knepet för att
bevara sitt lugn är att inte ligga
sömnlös och älta små problem.
 
Det näst viktigaste knepet är att
lära sig behärska alla problem
som små problem
 
 
 
 
 
Hej där
 Vet du nu kommer semestern snart, detta är sista dagen före den härliga dagen.
Så vist har man lite småstartat med semestern, trots allt jobbar jag inge mer.
Så nu skall vi ha bar , sol och gött av livet
 
God morgon
Oj klockan ringer inte, varför??? Oj jag glömde ställa den i går kväll.
Vilken tur jag har som vaknar av mig själv då. Men
lite bråttom vart de. In i duschen på två röda hoppar frukosten,
Tar medicinen och en smörgås.
Så nu iväg.
 
Phu
 
 
Iväg mot Huddinge centrum, plocka upp Lollo och sen till jobbet.
Halvvägs träffar vi på en timmis, Erika, som också fick lift till jobbet.
Så in och ner i källaren, byta om hämta kläderna som jag tvätta i går kväll.
Så upp skall ta kaffe. Men oj först upp på tvåan och ta farväl.
Vila i frid.
Så nu tar vi kaffe och skall komma igång med morgon jobbet.
 
 
Dagen dansar iväg och vi blir klara lagom tills jag går hem.
detta kan vara min sista dag på halvtid.
Nu återstår min semester och jag hoppas jag kommer att orka med
heltid sen.
 
 
 
Nu skall jag köra hem, jag skall väl försöka hämta skrutten tänkte jag.
Jag behöver handla också. Jag pratar med sonen och dom är ny vakna så jag
kan handla först. Det var bara det att jag somna en stund först, jag är så trött.
 
Saga och jag åker och handlar. Det kan vara riktigt kul att handla med Saga,
hon hittar tusen saker som hon behöver.
Väl hemma så har klockan blivit rätt mycket. Så nu är det bara att se om
sonen har bestämt sig.
 
Han ringer och säger att Joline inte kan komma till mig för han tycker det är sent.
Men jag vill ju ha henne NU!
OK, jag hämtar henne i morgon då?? Vi får se säger han då.
Så vi skall höras i kväll.
 
 
Nu gör Ari middagen köttfärs och spagetti.
Det tar sin tid och klockan hinner bli 17.20 innan den är klar. Det är ju inte hela värden.
Vi är bara tre vid matbordet i dag. Så det går ju fort för vissa.
Saga är en rätt gullig tjej som inte kan hitta på saker utan att göra något.
Nu ligger hon och deppar i sängen för att det inte händer saker.
 
 Robin ringde henne så hon skall ut till han. Vi tar en tripp till
Eriksberg och en fika hos Kim och Lillevi.
Vi blev är två timmar. Tiden går fort när man skall sitta och lyssna
på två killar som har varit gifta 300 år,
hahahahaha.
 
Nå ja nu skall vi hem och jag skall kolla på Tv:n.
Gör en bra kväll.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0