Ledig <3

 
TISDAG
130702
Rosa & Rosita 
Grattis
Grattis Malin
 
 
Om mamma
 Den finns i hela världen
ingen källa med så djup, stark,
odödlig kärlek som den i ett
modershjärta.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Kul vi ses igen. Hoppas du har en bra sommar och att solen lyser på dig.
Jag själv kommer att gå på semester vecka 29 och njuta av baddagar med barnbarnen
bland annat. Men nu kör vi denna dag och njuter av den.
 
 
Skall inte ha klockan på egentligen men har lovat att köra folket till arbetsplatsen.
Har även lovat mig själ att gå på gymmet igen.
Så då går man upp fem och äter frulle för att sen ta gubben
och sonen till arbetsplatsen på Långbro park
Nu skall jag gas till gymmet har faktiskt Saga med mig :)
Tränar en stund och tar sen en varm sol stund :)
Se där ja då är det hem med inköpt frukost
känner mig nyttig och glad.
Får lite fika sällskap av Camilla.
 
 
Har tvättstugan i dag klockan 10 så det blev massa tvätt,
sonens, Sagas och grovtvätt från mig.
Saga skall ju till skäris och göra om sitt hår.
Och det är ju en historia de också.
 
Hon kör en fuling för att få byta hår till svart.
Hon sa att det inte går att köra med samma så hon måste ha nytt.
För tre veckor sen fick hon avslutnings hår 800 kr,
nu 500 kr till nytt igen. Fan detta kommer att bli en dyr sak.
 
Nå ja Camilla lagade maten så det bara vara att värma till kvällen mycket bra.
Nu skall jag hämta mina män :)
Jag höll på att glömma dom :)
 
Nu är det inledning av en kväll som kommer att vara kul.
Jag har fått tag i en rosa byrå som passar till mina färger i köket.
Så jag har fixat i ordning köket.
Fint blev det.
 
Så nu lite kaffe och sen sängen.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0