mån

 
MÅNDAG
130715
Ragnhild & Ragnvald
Grattis
 SEMESTER
14 dagar
 
 Dagens citat
Starta tio minuter
för tidigt.
 
Starta varje företag tio minuter
för tidigt. På det sättet undviker
du inte bara hetsen, du får
dessutom tio minuter på dig
att slappna av före ditt
nästa åtagande.
 
 
 
 
 
 
Hej där
Semester!!!!!
Nu skall JAG bara njuta av 14 dagars semester.
Jag skall bad, sola, träna och göra vad jag vill.
Ingen skall komma och sitta på mig.
Jag gör vad jag vill på MIN semester.
Hurra.  
 
God morgon
 Första dagen.
Måste ställa klocka så den ringer, Robin skall ha skjuts till jobbet.
Men vad gör det??? Jag kommer upp och förlorar ingen tid på
min lediga dag.
 
 
Så frukost och duschen är avklarad och då skall jag väl ta kärran och
styra min näsa mot Långbro. Vi är dåliga på att hålla bra tid,
Han blev 10 minuter sen i dag, hoppsan.
 
 
Nu är jag hemma och har fixa lite hemma, fin dag. Jag skall hämta
farmors Lill troll vid 10 och fixa en tvätt på bilen.
Skall väl hinna med ett dopp i dag också
Det ser fint ut, så ute vill jag nog vara.
 
Nu vart det bara att hämta trollungen, fixat.
En fika och njuta av solen vid Mölle badet med Lena Karlsson, Annelie Karlsson,
Joline, Robert, Linus och Camilla,
Då blir det hem till middag och sen tvätta bilen.
 
Saga tar en lek stund med Joline men det slutar inte så bra.
Joline får ett utbrott av något slag och kastar Sagas mobil på marken.
Hur nu detta kan ske .....
Så det blir 500 kronor för ett nytt glas till hennes mobil.
 
Nu kommer en trött och arg Joline hem och det är nog bara att
se till att hon får sova då. Vi somna båda två,
Det var den kvällen.
Hahahahha 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0