mån

 
MÅNDAG
130701
 Aron & Mirjam
Grattis
Ledig dag :)
 
 
Om mamma
 När min mamma log,
blev hennes makalöst vackra ansikte ännu vackrare
och allt omkring henne verkade ännu ljusare.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Ny vecka, nya utmaningar och nya infektioner.
Har fått infektion i örat, hur kul tror du att det är på en skalla mellan 1 - 5???
Inte not,
jag är tvunget att ta bort örhänget. så nu kommer det säkert att växa igen.
Inte kul.
Annars blir det en väcka med halvtid, så vi kör väl då.
 
 
Har ett morgon pass på jobbet i dag 7.30 - 11.00, innan jag kommer till
mitt jobb skall jag lämna Robin på Aris jobb. Han skall pröva på att göra lite extra.
Det är nog roligt för han kan jag tänka mig.
 
 
Så nu är jag på mitt jobb. Hinner med en fika och lite snack.
Jag har ingen medicin utdelning i dag och det kan vara bra.
Så omvårdnad gäller här.
 
Nio fikat kommer relativt fort, man tycker att halvtid är bara hit och vända.
Men jag känner att det är stressigt. Jag blir dö trött.
Så jag hinner med massor med saker.
Det är bra.
 
Så nu skall jag sluta och köra till Långbro för att plocka upp Robin. Han skall till
tandläkaren och fixa ett hå.
Det blir lite struligt då det står 1 lappen och hos dom 13.210.
Undra vad som gäller då???
Han kommer för sent anser dom och han skall betala.
Han blir arg och går där ifrån.
Han sansar sig och går tillbaka, då fixar dom tanden.
Så nu är det lugnt.
Jag skall hämta Ari eftersom han inte har moppen med sig.
Då var Ari i bilen, vi skall hem och fixa middagen, korvgryta.
Ari får fixa den, jag skall till Skärholmen med Saga och snacka hår.
Det är bara 20 dagar gammalt och håller på att lossna.
 
 
Så när vi kommer hem är maten klar och vi kan äta.
Robin är så trött att han går och lägger sig.
Nu är det bara att förbereda för i morgon då jag har
bestämt mig för att börja gymma igen. 
 
 
 
Saga skall till Skäris i morgon och få fixa om håret för 200 kronor, det kan väl vara taget.
Nu är det kväll och jag skall sova sött.
Måste bara berätta att stackars Robin är död i dag, han har sovit innan maten och
efter middagen. Han är trött som attans. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0