Mer bad och garage städning

 
ONSDAG
130717
Bruno
Grattis
 Min underbara dag
 
 
 Dagens citat
 Drick lite mynta
 
Om du dricker örtte, till exempel
mynta, i stället för stimulantia
som kaffe eller te, förstärks dina
chanser att känna lugn många
gånger om.
 
 
 
 
 
Hej där
 Hej på dig, du hänger här ser jag.
Kul vi har en onsdag framför oss med bad och städning av garaget.
Det kan bli väldans intressant.
Vi tar och kör denna dag så vi ser vad det blir av dag tre.
 
God morgon
Börja bli trött på att gå upp och köra killen till jobbet. Nu får det vara bra kan jag tycka.
Klockan är :::: och vi skall väl åka vid sex tänkte jag.
Hoppas Joline sover hela morgonen.
Jag behöver handla till badet.
Men vi tar en frukost först och en stilla dusch.
Nu är det bara att väcka Robin.
 
 Jag har införskaffat mig vad jag behöver till badet på gamla Malmsjön.
Så då är det bara att åka mot mötesplatsen, En underbar dag.
Här är lite kort.
 
Hemma igen har en trött mössa i bilen, hon sover djupt just nu.
 
Då är det samling nere i garaget, det skall städas där.
Och det är väl på sin plats eftersom det är skitigt jämt där.
Lite grillning efteråt.
 
 
 
Tonåringarna jobba ihjäl sig särskilt Saga.
 
 
Då skall jag bara gå ner i var och sova för natten.
Är ganska trött vill jag lova.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0