Skit också

 
LÖRDAG
130706
 Esaias & Jessika
Grattis
 
Grattis på namnsdagen
alla
Jessikor
som jag känner
 
Om mamma
En mammas kärlek för sitt
barn liknar inget annat i
världen. 
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Denna dag blev inte som jag ville.
Det kändes inte så kul att behöva skita i planeringen.
Läs om en bisarr dag.
Nu kör vi.
 
Goder morgon denna dag skulle bli en stor barn dag med barnbarn och allt.
Det blev vissa ändringar och vissa skysteringar.
Jag går upp runt sex och tar en varm och uppfriskande dusch,
min frukost blir intagen på sedervanligt sätt vid datorn.
Det är bärs så för då äter jag långsamt vilket är fruktansvärt bra.
 
 
Nu skall jag göra en planering med utflykten till badet.
Det blir jag barnbarnen från Salem och från Tumba.
Det var bra att jag fick med mig någon annan vuxen.
Mitt första allternativ följde inte med efter tjafs hit och dit.
Vad skönt att man är vuxen och jag får göra som jag vill ... eller??
 
Nå ja det är passé och jag tar mina guldklimpar på en rolig dag med massa lek i vatten.
Vi var ute länge och jag tror lilla korven Lukas blev lika fint rosa - röd som jag. :)
Dricka, kakor, jordgubbar, glass och smörgås stod på badmenyn.
Det passade utmärkt tror jag.
Fröna badade så dom blev lite blåa på läpparna särskilt
Tindra och Amanda.
Lukas var mera vid kanten och Johanna var en riktigt
sjöjungfru.
 
Så solen gassade och det var så skönt och inte alls mycket med folk när vi kom.
Man skall komma tidigt och sen kommer mer folk efter 13.
Mycket bra ställe. Möllebadet var vi på.
Men som allt roligt tar det slut och även denna dag.
Kör hem barnen
Det är så kul att se att barnen älskar att vara med mig.
 
Dom har så mycket att berätta om vad dom skall göra och har gjort.
Det blir lite mamma och jag gjorde, pappa gjorde och sa ....
Men mest att dom har gjort roliga saker eller ätit gott eller fått godis,
vilket dom skulle ha i dag tyckte dom.
Johanna sa att hon minsann inte gilla pås-godis så hon minsann ville ha lösgodis.
Och dom andra hängde på då såklart. Det är godare godis lösgodis.
 
Sen berätta Lukas att hans pappa minsann gilla gröna grodor,
så det måste jag köpa till hans pappa.
Vad söt han är lille Lulu.
Nu är det bara hem och packa upp och sen få igång middan.
Ari har jobbat med sonen så han kommer väl vid sex och är hungrig.
Wilma hade varit med Robin på dagen när vi var och bada.
Så hon var hemma, Hon blev så glad att jag kom.
Hon har fått varit ensam hela 40 minuter, stackars lilla Wilma.
Nu får hon lite godis av mig, då blir hon glad.
 
 
Camilla kom för att hämta wofsen och frågade då om vi skulle äta
tacos tillsamammans, ja varför inte. Hon fixar maten så jag slipper.
Vilken deal.
 
Det blev lite gott och film för oss också.
Nu är kvällen slut och jag skall sova.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0