sön

 
SÖNDAG
130707
 Klas
Grattis
 
 Malin
Hon konfermera sig i dag.
Om mamma
Jag älskar dig....
Som jorden älskar sina
blommor.
Och fåglarna älskar solen.
Som vågorna älskar vinden.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Det skall vara en fin dag med konfirmation och födelsedags
firande ute på Gladö i dag.
 Det är alltid lika roligt att vara där, nu är det ju så att jag
inte är där så ofta. Eva har häcken full och vi ses bara ett par gånger om året,
när någon fyller år till exemplet.
 Men vi kör denna dag och ser vad den bär hän.
 
 
Min klocka står på sex när jag vaknar.
En sommar dusch är inget man vill missa och njuta utav.
En frukost sitter alltid lika bra.
Vad har hänt på FB??
Massa som vanligt.
 
 
Nu är det bara att göra sig i ordning för att åka på konfirmations/födelsedags firande.
 Ari åker moppe ut till Gladö och vi har bilen.
Vi kommer ut cirka 35 minuter för han, han åkte ungefär en timme för oss.
Han fika på vägen, hahahah
 
 
Det var många vuxna som fira Malin, några få tonåringar också.
Släckt och vänner.
Anna var hemma det var skoj att träffa henne.
Hon bor just nu hemma i Svedala uppe i Kiruna :)
 
 
Det vart kyckling, potatissallad och annat gott, fika med tårta och bullar :)
Mina snorisa börja stöka på en gång dom kom dit,
snacka om orespekt.
Arg blev jag.
 
Nu skall vi hem och då blir det lite väntan eftersom jag är in parkerad.
Men hem kommer vi trots allt.
Barnen rusa iväg till sina vänner. Det är så viktigt att göra.
 
 
Kvällen blev en tur till kyrkogården och en titt på Gregers sten som nu har fått
Så vi tog en Glass i Länna innan vi sen åkte hem.
Kolla lite på FB och spela lite.
Nu skall man sova. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0