sön

 
SÖNDAG
130630
 Elof & Laif
Grattis
En stund med familjen,
en lite bit av den 
Om mamma
 Tack mamma
för att du ger mig trygghet
värme och kärlek
på ett sätt
som ingen annan kan.
 
 
 
 
 
 
Hej där
Sista dagen på juni månad,
vist går det fort nu. sommaren bara rusar förbi och det är ju inge bra.
Jag vill ha mera soldagar och med sommar.
Vintern är så lång eftersom vissa höst och vår dagar är så kalla.
Men nu njuter vi av dessa dagar.
Dagen är bara att starta. 
 
 
 
Klockan ringde faktiskt  vid sex i dag, jag har tvättstugan sju.
Så en dusch och lite frukost.
Saga ville följa med och tvätta sin tvätt ...
ja eller hur, nä jag tar nog en annan dag är så trött.
Vad är nu detta???
Ja jag går ner med min tvätt och skiter i hennes.
 
 
Så en förmiddag med lite att stå i och sen eventuellt en bio.
Jobbet börjar 16.00
Tvätten är klar klockan 9.30 hurra :)
Nu är det kaffe och liten smörgås.
Vad gör vi nu undrar gubben, skall vi gå på bio??
Ja jag hade tänkt de, vi måste nog ta med barnen. 
 
 
Så då frågar man den ena, vill du gå på bio??
Ja kom det från killen.
Nå skall du med på bio?? Ja då från tjejen.
Så då går vi på bio.
Frågan kom, vad skall vi se??
Nya stålmannen.
Då bokar jag bio till 12.10, skall hämta biljättarna före 12.20
 Då var det klart, lite ont om tid för Saga att fixa i ordning
förstås men hon får väl lägga en lätt make up.
Se så kom nu vi måste åka.....
Väl på Heron och biljättar i handen kan jag lugnt och stilla införskaffa mig en lunch.
Barnen vill ha godis så ingen lunch för dom sa dom.
Hahahaha Saga titta på Aris tallrik och sa,
 
 
Nu blir jag ju sugen.
Så hon tog halva hans tallrik.
 
 
 Vi knalla in på Media Market, Saga skall ha ett skal.
OK, skall ha och skall ha.... Vi hitta ett guldfärgat som passa hennes stil.
Helt OK.
Nu till godiset, man skall ha det på bio, eller???
Robin plocka en cola och Pringles, Saga lite naturgodis, Ari dricka, Pringles och godis.
Jag hitta lite lösgodis.
Nu upp på femman och till salong 11.
Stålis väntar.
 
Filmen var 2 timmar och 25 minuter plus reklam. Så det gick alldeles utmärkt.
Bra film, bra skådisar, en superman som kan bestå ett tag.
Det ända jag tyckte var jobbigt var detta krigande och kastande av
saker och stålis, det var lite för mänga hus som rasade samman
och lite för många bomber hit och dit.
Annars var den super bra.
 
Så nu skall familjen hem och jag till jobbet.
Det blir nog bra det.
Kommer lagom till 16.00 och hade att städa ett rum som prio ett.
Fick hjälp av Lollo så det blev bara en kvart typ.
 
 
Så kvällen flöt så bra och det var inga större saker.
Klockan nio slutar jag stod det på tavlan.
Jag kör hem Lollo och Ida.
Nu är jag på G hem.
 
Kommer hem och är skit trött.
Går bara till sängs 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0