tor

 
TORSDAG
130704
Ullrika & Ulla 
Grattis
Personalen på M 81
Tack för mig. 
 
Om mamma
Mamma betyder
osjälvisk övertygelse,
gränslöst offer och kärlek
som övergår allt förstånd. 
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Oj vilken dag
Läs detta och tyck en smula synd om mig
Nu kör vi
 
Blev väckt vid 5.30 för fler provtagningar, Blev klar vaken och
funderar över vad jag nu skall göra.
Går och sätter på T.v.n i dagrummet och inväntar nyheterna.
Så då är denna morgon i gång och jag känner att det kommer att bli
en vanlig dag då inget hittas.
 
 
Intar en frukost runt åtta och väntar på fler provtagningar.
Och till slut kommer läkarna, två stycken.
Ja du Phia vad kan detta vara, vi hittar inge direkt som
skall tyda på en infarkt eller stroke.
Nej det vet jag väl, jag sökte inte hit för en infarkt eller stroke.
Jag har blåmärken på hela ben och armar och det pluppar upp hela tiden.
Att jag fick mer ont i armhålan blev bara ett tillägg.
 
Så mer prover och mer väntan.
11.45 kom nu ena läkaren och sa,
nä det kan vara bra om du kommer hem och tar det lite lugnt så
kommer detta att ordna sig.
OK jag skall kontackta min läkare Frida på vårdcentralen.
Hon kan hjälpa mig.
Bra då säger vi så
 
Nu kom Camilla och hämta mig eftersom min bil blev hämtad i går.
Och jag gick ner till Tumba centrum för att plocka ut mediciner,
sen hem för att se hur det är hemma.
Är lite trött och lägger mig föra att vilar och somna.
Orkar inte fixa mat. Vi äter ute istället.
Så nu är det kväll och jag skall strax ta mig till sängen.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0