Tripp till Nynäs

 
 
LÖRDAG
130713
Joel & Judit
Grattis
 Solen, himlen
i Nynäshamn
 
 
 Dagens citat
 Satsa på en fruktskål
 
Ju vackrare din fruktskål är,
ju mer välfylld den är, desto
mindre är risken för att du skall
ägna dig åt onyttiga småätande
som bara förvärrar din stress.
 
Ät mer frukt så känner du dig
mer avslappnad - det är den
sköna sanningen.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Oj oj oj vilken härlig morgon.
Solen lyser på en klarblå himmel.
Så vi kör här och nu så vi får se vad dagen blir av.
 
 
God morgon
Ingen klocka som skall ringa i dag men man vaknar relativt tidigt.
Har inget speciellt inplanerat eftersom jag jobbar i kväll.
Så det är en skön dusch och en god frukost som jag intar vid
datorn i min sköna ensamhet.,
 
 
Gubben vaknar till och vi pratar om att ta oss
till Nynäs för en liten solstund vid kajen.
Det kan bli riktigt mysigt tror jag. så vi tar och åker dit och äter en lunch på
Sibylla och tar en god glass med kaffe efteråt.
Jag måste nog börja dra mig mot Huddinge vid 15 tiden.
 
 
Men lite sol hinner jag allt med., Jag kommer till jobbet lagom till kaffe.
Och hinner titta lite på vad som händer här på jobbet.
Det fortlöper utan större problem och jag tycker det är OK.
 
 
Jag får ett samtal från min kära son, eller rättare sagt, Nea har ringt mig
och jag ringer tillbaka.
Han undrar om jag ville träffa grisen ?? ....
Så klart, men just nu jobbar jag och skall dess värre jobba 7 i morgon.
Men jag kan ta henne sen. Ja vi skulle återkomma till varann.
Så jag jobbar färdigt och får gå hem vid 20 tiden.
Nu blir jag hämtad av Camilla, hon skulle ha kört lite kartonger till lagret,
men så hade det inte blivit.
Väl hemma så tyckte Robin att vi skulle se en film, OK.
Uppe på stor TV hos Milla då??
Ja det blir ju bra.
En bra filmrulle, men jag mins inte vad den hette.
 
Väl hemma blir det sängen på stubben. Skal upp snart 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0