Tvättdag

 
TORSDAG
130718
Fredrik & Fritz
Grattis
Semestern
Fortfarande några dagar kvar. 
 
 
 Dagens citat
 Erkänn att du
känner dig lugn
 
Om du vill lura ditt undermedvetna
att hjälpa dig att
slappna av, så upprepa bara;
"Jag känner mig lugn och
lungnare för varje minut."
 
 
 
 
 
Hej där
Jaså du har energi att läsa på min sida i dag också, det var trevligt.
Välkommen hit denna soliga och sköna dag.
Jag har en lugn, om man kan kalla tvättstugan för det,
förmiddag i dag.
Få se vad eftermiddagen ger mig. 
 
God morgon
Jo då min klocka skulle ringa, jag är ju den där snälla mamman som kör sonen till jobbet.
Så upp och hoppa  ...........
Jag vakna ju faktisk av mig själv straxt innan klockan.
Jag känner att varje ledig minut är viktig för mig. Har ingen lust att sova bort den. i 
Så min frukost är intagen och duschen kommer efter tvättstugan.
 
En snabb sväng till Långbro och hem igen.
Jag tog en sväng förbi garaget, trodde det var öppet.
Skulle hämta mattorna till bilen.
 Men det var låst.
 
Då är det hem och plocka lite, fixa färdigt tvätten och kolla lite på
FB. Det händer inte så mycket där alla är på semester.
Det är bara jag som är så ihärdig,
hahaha.
 
 
 
Nu är det tvättstuga på hög nivå.
Sitter ute och fikar och snackar. Njuter av vädret.
Lunch ute på gräsmattan.
 Oh vilken fin dag.
 
 
Klar i tvätten upptäcker att en tröja inte blev tvättad .... grrrrrr.
Mer fika ute. Nu är det så att jag vill inte vara inne så det blir att sitta ute.
Och jag matar katter till grannen också.
Dom skulle komma hem sa dom i söndags, men inte då.
Stackars katter.
 
 
En kaffe paus med Renata. Hon är ledig i dag och sitter inne.
Va fan ... Tanten kom ut och ta en fika.
Och här sitter vi nu och fikar.
Så dagen lider mot middag, Camilla lagar mat.
Då får jag passa på att dammsuga, för det gör inte barnen.
Deras månadspeng blir minimal denna månad.
Tror du jag bryr mig ..... nej inte ett dugg.
Så vill man inte jobba blir det inge lön enkelt som fan .....
Saga tror verkligen att det är bara att få pengar hit och dit.
Hon skall laga sin lur .... bara 500 kr ....
jaha men hur kommer det sig då. bara 500 hur skall man fixa att man får det då??
Göra något extra hemma :) Skulle inte vara så dumt.
 
Nu är det kväll och jag skall väl sova tror jag.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0