Vad händer i dag??

 
TISDAG
130723
Emma
Grattis
 
 Solen
Men var är du?
 
 Dagens citat
Börja julfiranden nu
 
Det har krävts många
försök under seklernas gång,
men julsånger och vaggvisor
har en enastående förmåga
att sprida frid.
 
Använd dem (i tysthet) året om.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Ja ha vi är inne på dag nio på min korta semester. 
Och har konstatera att jag fyller år om fyra månader,
sexton veckor hundratjugotre dagar. Helt sjukt vad 365 dagar kan rusa för bi.
Är det inte på tiden att man tar hand om dessa dagar som är ens korta liv och gör det bästa av allt?
Kan man inte bara vara i livet och ha det man har, ett tu tre så är det borta, för alltid.
En tanke bara. 
 
God morgon
Jo det var ju detta med att sova på semestern. Min fina vän Erika Efraimsson 
påpekade för mig i går att man skall sova på semestern.
Jag skall gå en kurs hos henne, hon kan det med besken.
Jag är riktigt aven sjuk på henne.
Nå ja min dag börja 05.15 gubben är på G till jobbet.
 
 
 
Jag intar min frukost och tittar lite på nätet.
Vad har skrivits och vad skall jag kommentera.
Min dusch är kortare än kortast i dag är lite öm i huden på ett underligt sätt.
  Nu är det bara en tråkig plock och städ förmiddag.
 
Blåsig tråkig dag, men man hittar alltid på saker.
Jag städar ut gamla saker som jag inte använder och fixar balkongen igen.
Den kan man ju fixa varje dag, stökas till där jämt.
Det går åt flera timmar på att plocka och torka bokhyllan.
Det skall dammas på alla saker och torkas på allt annat.
Oj vad detta är inte kul.
 
 
Laga middagen i dag gör sonen, det blir pasta madness
bestående av pasta, köttbullar och bacon. Tomatsås så klart.
Det är en riktig ungkarls middag vid löning, för sen är det
pasta på höjden och tvären som gäller för ungkarlar.
Så min son tränar på det när han lagar middagar.
 
Tånisatna går ut efter middagen och jag ja vad skall jag göra???
Jag åkte ner till Bullen för att fixa Bumble Bee
 
 
Han har varit i fel läge och dragit näst intill två liter bensin per mil.
Så nu skall min förklädda robot vara schyst.
Min dröm bil är en gul bubbla som han var från början i den tecknade varianten.
Sen i de nya filmerna var han tvungen att förklä sig till något modernt :)
 
Så när jag nu har honom :) är han förklädd till SAAB. :)
 
Inte illa eller hur?
Så min kväll är till enda snart, hinner fika med Camilla och Thomas innan dom drar vidare.
Gubben sover och jag har hur tråkigt som helst.
Har i alla fall pratat med Nea och Jimmie om vad som försegår med saker och ting.
 
Undra var som på går egentligen???
 
N
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0