Vila

 
FREDAG
130705
 Laila & Ritva
Grattis
Barnen
Har rätt till sin pappa 
 
Om mamma
 Mödrar håller ihop världen,
när allt verkar rasa ihop.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Nu skall vi köra denna dag med att ha det lugnt och skönt.
Inge stress inge jäkt det skall bara vara jag och jag och jag.
Tror du att det går??
 
 
Så där ja då kör vi denna dag.
Upp klockan 04.50,pling vaken ....
 Robin är ledig så han skall inte till jobbet ... skönt.
 
 
En varm och skön dusch och njuta av att vara hemma.
Min dusch, min tvål, mitt schampo, mitt badlakan.
Njuter av min doft på sköljmedel .... mmmmmmmmm
 
 
En frukost i lugnans ro för mig själv, inget som stör.
Liten morgon dusch och en stund framför Tv:n
 
 
Jag behöver åka och storhandla i dag, så det är en sak jag skall göra.
Och det är tidigt. Så jag slipper alla andra som skall handla på en fredag.
Så det blir bra att åka till Willys och Hallunda grönsaks affär.
Massa saker skall handlas.
 
Hela dag gick åt, snack om att handla, var det tomt på alla saker eller??
Ja det var ju det. Oj vad det är jobbigt när det blir så.
Fram och tillbaka upp och ner. Nu är jag helt slut.
Skall bli bjuden på middag.
tack.
Träffa Jojo i dag det var länge sen. Hon har fina flätor i sitt hår nu. Så fint.
Hon har varit upptagen en evighet nu så det var kul att fika med henne.
 
 
Jag fick barn hit. Det blev något fel på leveransen.
Min sons fru skall hämta dom på fritis och dagis.
Enligt mamman skall dom vara där hela sommaren då hon jobbar.
Annars skall dom hämtas på Branrabacken.
Nu har Nea inte hört något så då gick hon till skolan och skall hämta  Tindris.
Men inget barn där.
Skall mamman inte informera pappan om dom är hemma eller??
Snacka om skit i hjärnkontoret.
 
Fan vad man kan bli less för mindre.
Nu är dom hos mig och Tindra tjatar om att få komma till sin pappa.
Hon vill också vara där flera dagar så det blir lättare att gå till skolan.
 I bland kan man bli less på skit som egentligen inte skall vara.
Nu skiter jag i detta och stänger ner.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0