Bal för Saga

 
TISDAG
130611
Bertil & Berthold
Grattis
 
 Saga och hennes bal
 
 
Om mamma
 Som en mor tröstar sitt barn,
så ska jag trösta er.
 
 
 
 
 
Hej där
Se där ja nu är det våran stund igen,
det är så trevligt.
Tackar dig för att du tar dig tid och läse lite om min vardag.
Jag har visserligen inga värdsliga saker att skriva om bara helt vardagliga ting.
Vi kör denna dag och ser vad vi landar i kväll.
 
Jag hade velat sova en stund längre i dag men det fungerade inte så.
Det vet vi vi dethär laget att jag inte gör men ändå.
Man kan få önska det.
Min läkare tror att jag har en inre stress som gör att jag inte kan relaxa riktigt.
Jag skall väl lyssna på henne och se vad vi skall göra åt saken.
Jag har ju en konstig bubblande känsla i kroppen och har massa
konstig heter som på går i min kropp.
Det blir ett besök hos läkaren i morgon så får vi se vad hon hittar på.
 
 
Dagen ser inte så värst överansträngd ut jag skall bara se till att jag har det bra och
att jag får må bra. Jag skall njuta av solen i dag det vet jag.
 
 
 Det var en lugn förmiddag jag skulle ha ringt massa viktiga samtal,
men det blev inte så. Jag körde Saga till Tullinge och Robin till skolan.
Sen kolla jag på TV och var lat.
Luncha med Camilla, blodpudding. Det är gott och nyttigt.
Så väntar jag på att Nea skall messa vilka dagar jag skall passa
barn när hon är hos sjukgymnasten.
Det passar mig bra att passa barnen så jag får väl messa och fråga.
 
 
 Laga middagen runt fyra, wok mat mmmm gott.
Gubben kom hem vid 16.30 och vi kund äta vid 17.40
Nu är det bråttom jag skall ta kort på Saga dom skall anlända vid 18.15 sa hon.
Men alla kom och dom blev sist och 45 minuter sen.
 
 
Nå ja jag skall plocka upp henne 23.30
 Plocka upp en ledsen tjej som var mycket känsloladdad.
Det är tufft att sluta nian för tjejer, när dom inser att detta är sista dagarna
man kommer att ses.
Man säger alltid att man skall hålla kontakten och att man skall
ses ofta. Men det blir inte så man kanske flyttar eller så
får man massa saker att stå i så man inte hinner.
Så är det, nu hoppas jag att Saga kommer att ha kontakt med en eller två
av sina kompisar det är ju så kul att ha en polare.
 
Vi tog svängen förbi Donken lite kaffe på detta gör susen.
  
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0