Blir det i dag??

 
 
SÖNDAG
130609
Börje & Birger
Grattis
 
Gratis till
Anneli och Daniel 
Om mamma
 Tiden har förändrea oss,
men även fört oss
närmare varandra.
Mor och barn
-vänner för livet.
 
 
 
 
 
Hej där
Oj vad denna dag kommer att vara spännande.
Händer det i dag eller??
Vi får se just nu lugna gatan.
Nu kör vi dagen.

Jag vakna runt 6.30 och känner mig lite upp stressad,
Varför?? 
 Har jag sovit dåligt eller? Jag har ingen aning jag vet bara att jag känner mig stressad.
Får jobba på det i dag. Det blir säkert bra till slut.
Jag har en inre stress som inte är så nyttig har lite smärta i bröstet.
Skit i de nu, en dusch piggar upp, en frukost och lite koll på facebook.
 
Robin Westerberg 
Saga Eriksson Kamara
 
Det är ju alltid roligt att kolla var folket gör,  Finns så många konstiga
filurer och sen ser jag var tonåringarna gör.
Min son Robin lade ut en fin bild på sig,
och Saga har också en ny bild med nya håret.
Se själva.
 
 
Oj vad tiden går redan nio skall väl då äta lite då.
Telefon ringer och Thomas bjuder upp oss på en frukost,
Ja jag skall ju inta lite mellan mål så det är väl OK.
Gubben hade precis tagit sig en frukost hemma.
Det blir bara jag som åker upp.
 
 
 
En snabb färd ner till affären och handla mjölk och annat dagligen använda saker.
Tar en fika med Liza Jansson som var i Tumba och hälsa på
Det var kul att träffa henne.
Hon har en fin lite kille på et och ett halvt år.
 
Nu skall man hem och se om barnen har kommit upp,
inte då klockan är 13.00 och dom sover!!!!!
Va!!! Men herre gud vad är detta.
Jag anser att man kan gå upp runt 11 på helgen man skall väl inte
sova bort hela dagen så det är omöjligt att lägga sig i normal tid på en söndag.
Så detta blir kul när kvällen kommer.
 
Dom skall till en kompis som fyller år så jag får köra dom till Tullinge.
Det går ju bra var inte så svårt att hitta.
 Så var det hem igen, så det är lite jojo körning i dag.
 
Väl hemma igen så skall Ari till garaget och jag tar och städar lite.
Det går som en dans men fan så tråkigt.
Och min mage håller på att bättra sig jag kan ju hålla mig nu längre
lerjordar och det är ju bra de.
Så jag ser fram emot att det blir bara bättre.
 
Saga ringer och vill att jag skall hämta henne, va fan.....
Taxi var god och dröj.
Det är då bara att hämta henne.
Dom har ju inga kort. Sommar lovs korten kommer snart.
Och Robin skall väl hämtas senare.
 
Väl hemma igen blir det middag, potatis sallad med kyckling och grönsaker.
Ari har gjort egen potatissallad.
Smakar så där, ganska god. Så har man intagit middag och
det blir kväller nu.
Känner att jag skulle behöva sova en timme eller så.
Trött i mössan.
 
Ingen bra fil kommer i dag.
Skall kolla runt och se vad det kan komma för något.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0