fre

 
FREDAG
130628
Leo 
Grattis
 Mitt Jobb
Tror jag
 
Om mamma
Låt oss möta varandra med ett leende,
för leendet är början på kärleken. 
 
 
 
 
 
 
Hej där
Vi kör på det skall väl rulla på här ett tag så man
kommer i gång kan jag tänka mig.
Freda är ju inkörsporten till kommande helg för de som
är lediga. Jag jobbar i helgen 
Vi kör denna dag.
 
Klockan ringde i dag. 5.00
God morgon nu är det duschen och frukost som gäller
En sväng in på FB och morgon hälsning.
Nu är klockan 6.00 och jag skall packa mina saker för dagen.
Mot jobbet.
 
Dagen är lite huller om buller, fattas folk och någon åker med boende på läkarbesök.
Det blir att flytta personal hit och dit, och jag blir stressad och arg.
När man planerar sin dag och sen blir brutalt flyttad och inget är som du vill,
då blir jag stressad.
 
Nå ja jag fixa jobbet som vanlig än då och gör tusen saker..
Förmiddagen rulla på och tiden tar slut hux flux.
Nu skall ja gå hem 12.20.
Tack för i dag.
 
Så åker jag hem och handlar för jag och gubben skall ha en date.
Vi har kyckling och kaffe med oss.
Det finns ett ställe bakom Hågelby, man går på en spån över ett träsk
liknande område, hur fint som helst.
Bilder kommer i morgon. Kameran dog.
 
Så vart det en glass på Rosen Hill igen, det kan bli en dyr historia att åka dit.
Glassen kostar 30 Kroner plus bensinen fram och åter.
Snål som jag skall vara nu mera.
 
Nä hem och titta på X-man och sen sova. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0