Gör något

 
ONSDAG
130529
Yvonne & Janette
Grattis
 
Min fina son som också är så dålig.
Stackars dig
Mamma kramar till dig, säg till om jag skall fixa
kukelemuk medicin till dig :) 
 
Till mamma:
I varje kvinnas hjärta finns en gnista av den himmelska elden.
 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 
Hej nu är det vi igen.
Vill bara göra dig uppmärksammad på det 
  Det är alltid lika trevligt när du är inne och läser min blogg.
Vem vet det kan ju hända något till slut. Man vet aldrig.
Nu kör vi dagen i korta drag eller??
 
Jag vakna runt 6 í dag kände att det är skönt att sova ut,
när det går och om man räknar sex på morgonen till att sova ut, ja jag gör det.
Nu är det så att jag har tvättstuga klockan sju. Det är ett ont måste
oavsett om jag har förkylning eller ont i en kroppsdel.
Det är bara att rulla ner min tvätt korg så jag kan tvätta.
Inte mycket alls bara min och Aris tvätt.
Lite handdukar och så.
Så bra.
 
Är på G till Salem för en stund med Joline, Nea skall på sjukgymnastik.'
Det är OK att bara sitta där. Hoppas det kommer att gå bra de.
Var där tidigt för att inta en fika med hård smörgås :)
Sonen ringde sin fru han är dålig killen,
Jag tog barn och åkte för att plocka upp gettosmurfen i Eriksberg.
Kör honom till Flemingsberg.
Tar min son till Tullinge och lämnar han vid sin bil.
Nu skall han hem och kurera sig och jag också. börjar känna mig febrig, och det .....
är inte bra.
 
 
 
Ett läkar- samtal om röntgen bilder, dom såg OK ut bra.
Då har vi grönt ljus för den lilla onda och svullna armen.
Min förkylning tar tydligen ett raskt skutt att bli sämre.
Det är inge bra de, passa Linus en kort sväng medans Camilla var hos läkaren. Tror
alla har samma dag :)
Nu är det bara Robin kvar i Hallunda att hämta sen är alla läkarbesök slut för i dag.
 Vad hemsk dag
 
Fixa till mat det blir lite korv och potatis.
känner mig trött lägger mig och vilar. Oj somna för natten.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
Var sann emot dig själv,
älska dig själv och du blir stark i dig själv.
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0