Helgen är här

 
FREDAG
130614
Håkan & Hakan
Grattis
 Det är jag som skall ha den igen
För jag kämpar.
 
Om mamma
 Våra möten kan föreställa sig
framtiden, eftersom de föder
den genom sina barn
 
 
 
 
 
Hej där
 Det är tur du är här och läser.
Det ger mig lite hopp om människorna i min omgivning.
Ja du det är ju bara att fortsätta denna blogg så vi kan se om det
händer något utöver de vanliga i dag.
Vi kör.....
Vakna av att Ari gick till jobbet vid 6 i dag.
God morgon min lilla själ, har du sovit gott??
Jag känner mig inte utvilad, varför har det varit en jobbig natt nu igen?
Jaha då kommer jag att vara lagom så trött vid lunch i dag.
Men en dusch på morgonen är helt OK.
Tar lite frukost på de och en kopp kaffe.
 
Dagen rullar på och jag med den, jag känner att jag har mycket att klara upp och
att det är nu rätt bra tid att bena upp detta.
Jag har det jobbigt av många anledningar. Jag känner att jag skall ta
tjuren vid hornen och skaka till så det dundrar.
Hahahaha
ja det vill till och med jag se.
 
Dagens agenda är lite lummig, inga direkta saker utan bara i fall att, så kan vi.....
Jag skall passa Linus en stund när Camilla går till läkaren.
Jag skall åka till mamma och pappas grav.
Försöka hinna över och se Gregers sten.
Det är ett litet måste.
Jaha det går så fort när man inte har dagen planerad.
Jag hinner ingenting känns det som. Men det kanske skall vara så.
Jag kanske skall tagga ner och inte hinna något, det är kanske det som är grejen??
 
 
Nå väl det är eftermiddag och jag har pratat med min äldre son om
att få ha trollungen under dagen i morgon.
Det skulle gå bra de.
Då tar jag lite fika med Camilla som är tillbaka från läkaren.
Planerar dagen i morgon lite.
 
 
Maten skall lagas, det är gamla vanliga kött och potatis.
Nu var det så att jag är som jag är just nu och maten brändes vid.
Såsen och potatisen.
FAN......
 
 
På med ris i stället
det får duga. har lite gryt sås som också får duga.
Så gott vart det ju inte med det duger om man är hungrig :).
 
Så nu är det lata kvällen och jag skulle bara smälta maten,
men vad tror du händer????
Ja just de ja....
jag somna ... pang och så var det slut med mitt tittande på TV.
 
Jag vakna sådär 22.30 sen var det svårt att somna om.
Låg och lyssna på alla som sov i huset, när det blir tyst
hör man ett himla snusande från alla håll.
 
Så nu skall jag försöka somna. 
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0