Ledig

 
ONSDAG
130626
Rakel & Lea
Grattis
Joline
Farmors hjärta 
 
 
Om mamma
De flesta andra fina saker i
livet kommer flera åt gången,
dussinvis eller i hundratal.
Massor av rosor, stjärnor,
solnedgångar, regnbågar.
syskon, fastrar och kusiner,
men det finns bara en enda
mor i världen.
 
 
 
 
 
Hej där
Det är en ledig dag i dag och jag skall till Salem för att träffa min lilla trollunge :)
Jag har en fin docka med mig till henne och det skall bli så kul
att se hur hon reagerar på den.
Titta vad den är söt. 
 
Hon sitter i bilen och väntar på att jag skall köra till Joline med den.
Så det är lika bra att börja denna dag då.
 
 
Vakna utan klockan 05.50, god morgon till världen.
In i en varm och skön dusch, hitta lämpliga kläder för en regnig dag.
tag min frukost och sätter mig ner vid datorn.
Kollar runt på FB för att se vad som händer runt världen :)
Skriver min morgon hälsning och spelar lite.
 
 
Man har fått några spel man spelar dagligen för att fördriva tid och
ett bra medel att bli trött på när man skall varva ner :)
Så nu är mina morgon ritualer klara då kan man väl kolla nyhetrena lite då.
 
Det är hög tid att röra sig mot Salem nu, jag skall vara hos Jolin och
tjejerna klockan 10.00 tänkte jag. Måste tanka först.
Saga skall med så hon är också klar.
Då åker vi.
 
Väl i Salem tar vi kaffe med bulla, tjejerna tittar på film,
 
"Dumma mig"
Dom skall se tvåan på bio i dag.
 
 
Nå väl Joline är en grinig och gnällig skit i dag, hon har ingen
bra dag stackarn, inte ens dockan hjälpte.
Nea går till sjukgymnasten och jag skall handla lite lunch..
 
Joline var snäll hela tiden i affären till kassan då blev hon otålig.
Nu var hon trött på att sitta i vagnen och bara vara fastspänt.
Men vi klarade persern så nu går vi och stoppas varorna i bilen :)
 
 
Upp till lägenheten där Saga och Amanda väntar.
Amanda fick inte vara med ute och leka för någon ki9lle på gården,
vem tror han att han är?? Gårdens härskare??
Skit unge.
 
Nu är det bråttom hem. Skall träffa Ingela och Melvin.
Vi skall väl äta lunch sen gå till parken (om inte regnet kommer)
så Melvin får leka lite.
 
 
Vilken härlig lunch och lekstund i parken,
 Melvin var glad och lycklig.
Nästa gång tar jag Joline med mig.
 
 
Så var det bara att hämta upp Saga i Salem innan
man skall hem och fixa maten.
 Spagetti.
 
Så en liten lugn stund innan jag skall åka till Heron för att köra
hem två trötta bio tjejer och en seg mamma.
I Salem tar jag mig ett snack med sonen på ballkongen.
Han är trött min lilla kille.
Nä nu måste jag hem
Skall upp tidigt i morgon, 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0