mån

MÅNDAG
130617
Torborg & Tovald
Grattis
 
Min familj 
Om mamma
 En moders famn är den bästa skolan.
 
 
 
 
 
Hej där
 Oj vad jag är trött i dag mycket med känslor i natt.
Vad gör man med barn som inte lyssnar, som bara skiter
i de jag säger. Ja jag vet inte i dag jag känner mig så djävla trött.
Vi kör denna dag och ser var vi landar på kvällen.
 
Jag vakna då före väckarklockan och en smula efter gubben, som också vakna före sin klocka.
Han är nog lite spänd han skall ju köra moppen till jobbet i dag.
Hoppas det fungerar bra.
Ja jag har dansat in i duschen och sen ätit min frukost.
Allt i sin lilla ordning.
Nu skall jag invänta en kopp kaffe.
 
Dagen agenda är att göra vad jag vill utan att vara hemma.
Så det kan bli roligt i dag.
 
Jag följer med Camilla till läkaren först, Nea ringer och behöver hjälp
klockan 10.50 istället för 15.00 så då blir det så att jag åker till Salem.
Vid lunch tar jag mig förbi Robbans och köper en sallad.
Upp till mig och delar den med Camilla.
Ringer Ari och snackar om grillningen med Jimmie, Nea och barnen.
Det blir skoj. Har en lugn eftermiddag, tonåringarna kommer hem vid 13.30 och 14.00
Jag har ett snack med dom men det är som att prata med en vägg eller en döv sill.
Dom vet inte varför dom gör så här, dom har ingen aning om hur dom tänker om dom nu gör det.
Det är ingen som vet något, dom bara gör.
 
OK nu skiter jag i detta.
Nu kommer eftermiddagen och jag vill bara åka och handla
för att komma iväg till Hågelby och grilla.
Vi kommer dit 17.30 och sätter igång grillen.
Nu är det OK
Nu skall vi bara invänta glöden.
Jimmie är grill master.
Fint blev det.
 
Trevligt var det på Hågelby, vi hade musik eftersom det var någon dans kväll där.
Vi hade sol nästa hela tiden. Det var ljuvligt skönt.
Då har vi bara hemresan kvar, barnbarnen är trötta.
Det är jag också. så nu bär det av hem.
 
Hemma runt 20.00
Lämna tonåringarna i centrum.
Vi åkte och tanka moppen och bilen.
Nu är det kväll och vi kan ta det piano.
Ett varmt bad är vad jag kommer att göra nu.
Sen är det sängen. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0