Mitt i arbetsveckan för många

ONSDAG
130612
Eskil
Grattis
 Till alla föräldrar
Alla barn har rätt till båda föräldrarna
 
Om mamma
Världen ligger för mina fötter
eftersom du har lagt den där. 
 
 
 
 
 
Hej där
 Oj är det vi igen, kul jag kan just nu behöva all uppmuntring jag kan få.
Jag känner att jag bara står och stampar på samma ställe.
Jag är inte riktigt i min gamla jag form.
Men det är skoj att du följer mig i alla fall.
Tack för det.
Nu kör vi
 
Min klocka fick faktiskt ringa i dag. klockan sex, jag har ju tvättstuga.
Det spelar ingen roll hur sjuk eller deprimerad eller frustrerad man är
så är det så att man måste tvätta.
Så min frukost är intagen och en dusch är avklarad.
Allt noga inplanerat lagom till att gå ner till tvättstugan.
 
Tur att bet bara är mina och Aris saker, jag tvättar inte till
tonåringarna längre. Dom får fixa det själv anser jag.
Kan man dra ner tusen plagg kan man tvätta dom själv.
Så var det med det.
Saga har en fotbolls mach att fixa på Brantbrink i dag,
Hoppas dom spöar lärarna. Det skall vist vara svårt har man sagt.
Men jag hejar på barnen.
 
Jadå var det klart och jag har en läkartid nu klockan tio.
 Det är en mycket trevlig och bra läkare jag kommer att ha som
husläkare när min kära läkare Eva Olsson slutar.
 Har haft henne i 23 år det är en lång tid.
I alla fall heter min nya läkare Frida och hon är lite orolig
över min psykiska hälsa.
 
Jag skall jobba halvtid från och med måndag 17:e
Det kommer jag göra i två veckor.
Sen skall vi se vad jag kommer att osta komma.
Jag känner att hela min värd rasa samman på ett väldigt konstigt sätt.
Jag är så trött, så himla trött.
 
Jag tar en lugn eftermiddag och chillar lite, sover lite.
Funderar på gymmet och sen blir det väl att promenera.
Lagar mat till gubben, ganska smarrigt var de.
 
Hämtar barn nere i skate parken
Sen är det bara att lägga sig för dagen
kort och gott
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0