Nu är det freda igen

 
FREDAG
130607
Robert & Robin
Grattis
 
Min son
Grattis på namnsdagen.
Massa kramar och kärlek till dig
 
Om mamma
  Hundrade, tusende
droppar av dagg,
glittrande friskt på
grönskande gärden,
hundrade fjärilar,
hundrade bin,
men bara en mor,
en enda i världen.
 
 
 
 
 
Hej där
Oj vad jag var trött i dag, jag är glad över att magen har lugnat sig,
nästan sköter sig perfekt. Den har jordbävning när jag äter med det är en pettitess.
Eller?
I dag är det min sons dag för han har namnsdag :)
Skall gratta honom en smula tror jag :)
Nu kör vi.
 
 
Vill inte gå upp med gubbe i dag, är så trött, helt slut i kroppen.
Känner mig manglad på något vis.
Det är väl den känslan man har efter denna mag- Johan.
Det är fortfarande jobbigt att få i sig mat.
Men skam den som ger sig :)
 
Ja det skall väl bli klart på panelen i dag. den långa sidan är det som skall målas.
Det blir så fint nu och så ljust.
Mitt kök kommer att gå i ljusrosa, vitt, ljust grönt.
Det är hel fint.
 
 
(den näst grönaste ungefär)
Jag kommer att köpa en fin läcker ram som kommer att pryda en väggen
tror jag. Har lite idéer som snurrar i huvudet.
Har införskaffat nya muggar som är lite fint ljusgröna,
och mina gardiner passar så fint.
 
 Det blev fika vid Rosenhill klockan nio på morgonen, handla på ICAMAXI i
Västerhaninge, sen var det väl hem som gäller. Fixa färdigt
panelen som sagt och tvättstuga.
Utflykten gick bra, var orolig för min mage men det gick.
Den är så pass bra att det känns bra i efterhand. 
 Middag för två, en vanlig syn på helger.
Barnen är hos kompisar och äter, det är dock inge roligt för min del.
Jag vill att familjen äter så ofta det går tillsammans.
Nog om det, det blir i alla fall en kväll för mig och gubben.
Inge särskilt gör vi titta på film.
En freda i kort het
Nu kommer helgen.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0