Nu är jag tillbaka

 
TISDAG
130625
David & Salemon
Grattis
 
Fantastisk dag
med sol och allt 
Om mamma
 Moderns hjärta
är barnens klassrum.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Jaha då skall jag jobba kväll i dag.
Jag skall börja klockan 16 och slutar 21.
 Det kommer att kännas konstigt. Har varit hemma länge nu.
Men nu skall vi jobba.
 
 
Det var ju meningen att gå till Gymmet i dag klockan sex.
Men jag kan inte de efter som jag skall ta faste prover klockan åtta.
 
Så jag går till vårdcentralen i stället.
Får en nål i armen och ett par rör blod lämnas.
Ett snabbt samtal med min läkare och  jag lämnade mina svar på ett
par frågeformulär jag hade fått.
 
Nu tar jag mig upp till Camilla för en frukost,
varför sitta ensam när jag kan ha sällskap???
Det känns ju dumt. 
Tar alltså en snabb frukost och en tur till Möllebadet.
 Traskar runt lite i spåret där för att ta en fika i de gröna med Anneli och Robert.
 
 
 
 
 
Så nu börjar klockan drar sig mot två och jag skall packa i hopp för att åka till jobbet.
Jag tar hem Linus vagn, Camilla åker med Anneli.
 
Jag får ett samtal från Jimmie gubben han vill ha en cola igen :)
Vilken tur att mamma kan komma med den så smidigt nu då :)
 
 Så nu till jobbet ......
Jag byter om och knallar upp, inte kan jag kolla på vad som har hänt,
Mitt lösen fungerar inte. Så jag får höra mig lite för. 
Har ett samtal med Karlsson innan jag börjar.
Efter ett par minuter är man inne i detta igen och jag känner
att jag inte har varit borta.
Det går så bra och vi har ett bra team.
Elisabeth kommer och hälsar på hon är solbränd och fräsch.
Kul att se henne.
Jag slutar 21.00 och det känns skönt när klockan kommer mot nio.
 
Nu skall man köra hem och lämna vagnen hos Camilla, hon kan ju behöva den
i morgon kanske.
 
Nu är vi hemma jag och min sargade själ.
Skall vila och komma ner i varv för att sedan lägga mig och sova. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0