Solig dag

 
LÖRDAG
130622
Paulina & Paula
Grattis
 
Camilla & Thomas
Ett års dag på förlovning. 
Om mamma
 En mors kärlek är bättre
än någon annan kärlek.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 En ny spännande dag ligger framför mig i dag.
Vad kommer av denna dag?
Det är det som man inte vet, och tur är väl det.
Vi kör den så ser vi vad som kommer av den.
 
 
Vakna 6.00 i dag, en lätt frukost och lite koll på FB.
Bloggar lite och tar en kopp kaffe.
Har inte bråttom i dag, skall sätta mig och titta på Tv:n lite.
 
Hoppas dagen flyter på lugnt och stilla, skall inte göra så mycket i dag inte.
 
Men det vart de ju i alla fall. en fika nere i röda stugan, Masmo.
Sen hem och ner till garaget och titta till hur det står till med Volvon,
Aris vita fina gubb- bil. Jimmie vill på kvälls date med Nea och några
andra så jag tar väl min lilla tjej över natten då.
 
 
Sitter och väntar på busungen och vill ha henne här nu.
Hon skulle ha kommit klockan 19 men hon är inte här än.
 
 
Får väl ta en kaffe i väntans tid.
Så nu är hon här min lilla trollunge, Och Robin följer med Jimmie för kvällen.
 
Vad vi skall hitta på busungen, jag och Ari ....Vi tar en sväng till Kim och tar en kaffe.
Så blir lilla skrutta trött och kan somna vid 20.30 - 21.00, Kan vara en bra ide :)
Det var ju skoj tyckte Jolin som lekte med Kims flamingo fågel, Hon var lite osäker med den.
Den såg otäck ut när den rörde halsen så där konstigt.
Nä hon vart väldans trött fort så vi åkte hem, hon skall ju tvättas och fixas,
så det var bara hem.
Väl hemma lade hon sig på golvet så jag hoppa tvätten i kväll tar ett bad i morgon istället.
Nu sover hon i sin säng.
God natt trollungen.
 
Då skall man se på lite Indiana Jones.
Och dom står sig fortfarande fast dom är gamla.
Men oj vad seg jag blev .... gurgelgrus i ögonen.
Sover nu
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0