Thomas dag

 
LÖRDAG
130608
Eivor & Majvor
Grattis
Thomas Karlsson
Grattis på födelsedagen
 
Om mamma
En mors tålamod är som en tandkrämstub
-den tar aldrig riktigt slut 
 
 
 
 
 
Hej där
Helg igen, vad tiden går och du hänger med ser jag.
Vi tar lite kort om denna dag också.
Vi kör lördan nu,
Thomas Karlssons dag. 
 
Jag vart väckt av en konstig dröm där allt var kaotiskt.
allt var huller om buller inga riktiga fragment utan bara huller om buller.
Konstigt, min dotter och Linus kom ner tidigt för Thomas skulle spela golf,
han hade fått de i present, en golfrunda.
Så Camilla kom vid 6.40 och vi satt och prata lite.
Fint väder är det så jag ville gå ut senare.
Jag har två barnbarn sovandes här och nu kommer en av dom upp.
Han är hungrig och vill ha mat. Det skall jag ordna till Lulu.
Hans syster kommer också upp och vill ha mat så passande.
Mat till folket.
 
Sen skall vi gå ut och lapa sol det är så skönt redan nu,
varmt som attan :) .
 
 
 
 
 
Vi skall väl ha lite lunch också så vi får allt ta och gå in, vad blir det då??
Mackisar och köttbullar. Lukas bestämde.
Nu går klockan fort som bara den.
Jag skall åka med barnen till Salem till Nea och Jimmie.
Och min lilla trollungen tar emot när vi kommer.
Lill fisen skall sova och barnen går ut till de andra två. Så jag och Nea tar en fika.
 
Man kan lätt bli avund vad fint dom har det i sin våning.
Alltid undanplockat och fint.
Nea har städat i dag sa hon, det kan väl vara en lätt dammsugning då.
Ni har så fint hem.
 
Det skall bli lite grill uppe på brantan 10 i dag.
Thomas blir ett år äldre och det är ju trevligt.
Lugnt och stilla blir det.
Anna & Jim kom och lika så Patrick och Jonna.
Daniel och Anneli är lite upptagna.
 
Mysigt att sitta ute och grilla, det är så skönt när
vädret tillåter.
 
 Ari på fina toppen
Vi i solen
 
Sen var det transformers på Tv:n och den vill jag inte missa.
 Nu är man seg och trött, lägger huvudet på kudden och sluter ögonen.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0