tor

 
TORSDAG
130627
Selma & Fingal
Grattis
 Jag
Mitt kämpande med mig själv
 
Om mamma
 Varje mor är som Moses,
hon tågar inte in i det
förlovade landet.
Hon förbereder en värld
som hon aldrig
kommer att få se.
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Kul att ses igen, det är en vardag på många sätt i dag.
Skall till jobbet, det kan vara bra att komma igång.
Vi kör och ser vad som händer :)
 

 
 En tidig morgon jag börjar sju på jobbet så fem skall jag vakna.
Kommer upp lite innan klockan ringer.
Är en smula seg.
 Men det går över efter en dusch och intag av frukost.
Det är på tiden att åka till jobbet nu.
Så där ja jag passera gubben i Tullinge.
Han harvar på, på sin moppe.
Nu är man här och man skall ta tag i vardagen.
Det går ju bra eller???
 
Halvtid är trots allt halva dagen och det kan ju alltid bli lite stök.
Men det har gått bra och jag jobbar på.
Tycker det kan kännas skönt med korta dagar just nu.
Slutar 11.30 och fått en hel det gjort.
 
 
Nu är det hem som gäller, plockar upp Saga i Tullinge först.
Sen är det bara hem, fika med dotter och gosar med Linus.
Måste ner och handla till dagens middag.
Och sen är det bara att fixa den.
 
Makaronilåda.
Det blev så superbra de.
Det blev bara jag och gubben till maten, barnen fick ju
pengar så dom åt ute.
Tar slut på dom på stubben.
En sväng ner till garaget han vi, ´jag träffa min älskade son där.
Han sliter som ett djur med allt.
Han kommer att göra som jag när han kommer upp i åldern.
Att dom inte fattar att livet är mer värdefullt.
 
 
En god glass på Rosen Hill hinner vi också med.
Dom har smaker man kan dö för,
Citron Cocktail, Citron sorbé.
Smaka på dom
Nu är det time att sova.
Jobba tidigt i morgon.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0