Tredje dagen på lill semestern.

ONSDAG
130619
Germund & Görel
Grattis
Fotvårdaren 
Helena 
 
Om mamma
Du behöver inte söka efter
kärlek när den finns där du
kommer ifrån.
 
 
 
Hej där
Ja jag sa ju att det är dåligt att somna tidigt.
Oj vilken kväll detta kommer att bli.
Jag kommer att vara så trött att jag somnar klockan sju.
Men vi kör dagen så får jag jobba på kvällen senare.
 
 
Jag vakna 03.25, GODMORGON
gott folk
Nu är vi vakna och då är det bara att gå upp.
Jo jag har försökt att somna om vridit och vänt på mig
i så där 35 minuter, nu skiter jag i det så nu tar vi och går upp.
Seg dag.
 
 
En tidig varm dusch och sen en väldigt tidig frukost.
Det kan bli jobbigt kanske. Men det är gott att äta tidigt.
Så vad gör jag nu?? Kollar lite på TV. Inge spännande.
Kan lägga mig en stund och se om jag somnar :)
Nej då glöm det. Och nu ringer gubbens klocka.
 
 
 
Jaha kolla lite på FB då.
Inge spännande som händer här. Skriver en morgon hälsning och sen spelar lite.
Det fördriver tiden i alla fall. Har tvättstuga i dag klockan 7.
Det är ju en sak de också.
 
 
Nå väl klockan är sju och jag går ner till tvätten. Va!!!! Inget är bokat, men
Saga sa att hon boka i dag sju. Men titta här fel dag, vilken tur att jag kan boka om.
Så ja nu kan jag tvätta.
Ungar.
 
 
Vår tvätt är inte så mycket som tur är, Bara tre maskiner.
Underbart att det är så lite nu mera.
Skall fixa tvättid åt Robin nu. Han får tvätta på söndag klockan 10.00
och jag skall passa på att ta täcken och kuddar då. sån där grov tvätt dag.
 
 
 
Oj vad klockan går, nu skall jag till Rosendal för att fixa mina fötter,
det mes ljuvliga man kan göra till sina fötter. Det är bara att ta hand om dom INAN dom blir dåliga.
Man skall väl se till att dom mår lika bra som håret och ansiktet. Man går ju på dom hela dagarna
så dom behöver all massage dom kan få.
 
 
Nu han jag glida över till Jimmie med en cola på hans jobb.
Och när jag åkte dit var det en lastbil med släp som hade ett brinnande däck.
Såg riktigt otäckt ut.
Såg bilen senare, den stod närmare Huddinge på sidan.
 
 
 
Så nu är det Salem som gäller. Träffa barnbarn och passa dom en smula.
Skall ta dom till affären och sen köpa glass, få se vad Joline tycker om de.
Det är alltid lika spännande att se vad ungarna tar för glass,
stora strutar vart det till Johanna och Amanda.
 
 
Nu har man pratat om midsommar och att vi kommer att vara på ängen.
I år blir det bara vi tror jag, alla ballar ur som vanligt eller som de brukar nu på senare åren.
Man får väl göra det bästa av situationen. Hoppas att sonen med familj kommer.
Det skulle vara så kul. Man kan sitta närmare lekplatsen så barnen får leka lite.
 
Han träffa sonen en stund han kom lite innan jag skulle gå hem.
Det var kul, han är så brun och fin. Det är stora fördelen när han jobbar ute.
Gubben se lika dan ut. brun i ansiktet och på armarna. sen är han vitare än vitas,
hahahaha
 
 
 
Nu skall jag hem och fixa pyttipanna med ägg och rödbetor. Det är
vår middag i dag. Det blev perfekta ägg och perfekt pyttipanna.
Det var ett tag sen man åt det så det smaka gott.
Wilma åt lite också.
 
 
Nu blir det mat koma igen, jag äter för fort, jag lär mig tydligen inte.
Hopplöst fall.
Vila en stund, så får man se vad det blir av denna kväll.
Lugn och ro, det är bara Robin som skall göra tvärt om vad jag säger.
Det är hans nya grej. Lyssna inte på mamma,
för det hon säger är definitivt inte de man skall göra.
Skit unge!!!
 
Nu lägger jag ner för i dag.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0