Visning

 
SÖNDAG
130616
Axel & Axelina
Grattis
 
 sommaren, solen och livet
Om mamma
 Allt vad jag är,
eller hoppas att bli,
är min mors förtjänst.
 
 
Många har frågat var detta kommer ifrån.
Det är från en bok "älskade mamma"
som jag har fått av min dotter Camilla
på mors dag senast.
 
 
 
 
Hej där
 I dag skall jag gå på en visning på lägenheter i Tullinge.
Det kan vara kul att bara göra det. Jag kommer att försöka ta bilder så
du får se. Dagen kör vi i gång nu.
 
 
Jag vakna sent i dag, till min stora förvåning :)
6.30 god morgon världen. Jag kommer inte att känna
efter hur jag mår eller så utan i dag skall jag bara köra på.
Dagen som jag kommer att gå på lägenhetsvisning i Tullinge.
 
Har intagit frukost och skall nu hoppa in i en liten dusch.
Sen är det på med kläder efter vädret.
Lurigt väder i dag, det skall regna med nu titta solen fram.
Hej och hå 14 grader varmt, oj det kan alltså bli soligt i dag.
 
 
Solig med små kall dag är det. Jag är och tittar på visningen i Tullinge centrum.
Ganska intressant måste jag säga. Jag hade Camilla med mig,
hon är också intresserad av ett annat boende.
Det var dock ingen visning i lägenheter utan bara snack med
bankman och plan lösnings visning.
Vi får allt kolla in något annat.
 
 
 
Har slappat hemma har ingen direkt lust med något annat.
Åt en lunch och blev sur på barnen.
Fan va lata dom är, undra vad de säger när det INTE blir någon månadspeng.
 
Har varit nere en snabbis och handla på Willys, glömde en del.
Men vad gör det, jag kan handla på måndag.
Nu väntar middagen som Ari har gjort.
Gott gotti gott gott.
Så se här nu kom Saga hem lagom till middagen, vad trevligt.
Hon har det tråkigt säger hon, hon har inga kompisar.
Men va??? Hanna får väl komma ner till dig i Tumba?
 
Hon ser lite sur ut , inget speciellt händer men rätt som det är
kommer hon och säger att hon skall rymma till Tullinge.
 
Nej jag har sagt att det är Tumba som gäller och att det är sova hemma som gäller.
Barn som inte förstår mig är det värsta jag vet.
Vad tror du händer  ..........
Jo Robin stökar till de och Saga går ut klockan halv tolv på natten.
Va!!!!!!!
Vad gör man nu?????
 
Arg som ett bi och skit trött på mina barn. Jag vill INTE ha
det på detta viset.
Om jag säger att det är ett NEJ så menar jag ett NEJ.
Det är TUMBA som gäller.
Fattar dom som tröga skitar eller???
Nu sover Robin i Salem och Saga i Tullinge tror jag.
Och det jag har sagt är lika med noll.
 Gud vad jag älskar barn
  
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0