En fredag

 
 
 
FREDAG
130308
 Siv
Grattis
 
  Barnbarns företaget Phia co.
hahaha
 
 
GODER MORGON
 
Jaha det var en natt som gick av bara farten.
I bland när jag sover känns det som om jag bara hinner somna.
 
Det är jobbigt, i dag är en sån dag. Jag vill INTE gå upp ur sängen det är trögt
 till tusen, men det blev som vanligt.
Duschaen, frukosten och datorn.
 Vilket morgon liv jag har ..
NOT.
Jo det är skönt att få sitta i fred och inte ha massa ungar
omkring sig eller sura gubbar.
Hoppas han är på bättre humör i dag.
 Annars drar jag till jobbet väldans tidigt.
 
Nu skall jag inta en kopp kaffe och njuta av stillheten en stund innan barnen skall upp.
Då var bet full rulle i väg, träffa Eva och luncha med henne.
Det var en bra start på dagen, min energi helare. <3 
 Vi fick ett par minuter och snacka om allt.
Privat är alltid bäst att träffas på :)
 
Sen var det in på Lindex, hitta jeans jacka till Jolin och Linus.
Hitta ett par balla brallor till mig också men dom köpte jag inte.
Så jag skall kolla i Tumba få se om dom har dom annars
får jag åka tillbaka till Huddinge någon dag kanske.
 
Nu är det jobbet för hela slanten.
Lollo har också kommit till centrum för att vi skall ha sällskap till jobbet.
Vi får åka bil, :) Eva är i behov av damrummet :)
 
Nu är det bara att köra så det ryker.
 
En nästan helt vanlig kväll, lite feber här och där, lite oro och ilska.
En kväll med inslag i :)
 
Sen var det att åka hem och Ida får lift hem.
Hon bor i Tullinge.
Väl hemma är jag trött, trött och åter trött.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 Detta är en  tanke ställning att tänka på
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0