Frukost de lux

 
FREDAG
1303022
Kennet & Kent
Grattis
 
Fina barnen
 
 
GODER MORGON
 
Morgon stund har guld i mun.
Njuter av tystnaden ....
VA????
Det är någon som borrar i huset vid 05.15 på morgonen!
Hur tänker dom nu??
 
 
 
Nå ja jag hann njuta av stillheten en stund.
Nu är det bara att fixa i ordning allt och åka till jobbet.
Har ett långt pass i dag, med det är ju frukost de lux på jobbet i dag så
det är ingen fara med alla timmar i dag.
 
 
Jag blev nästan försenad i dag :), det händer nästan aldrig så vad gör väl det.
Hade morgon rapporten och det hade varit en lugn natt.
Till avdelningen för att rapportera lugnet.
Det var medicin delning för min räkning, och sen lite av varje.
 
 
De lux frukost kl. 8.45 mums.
Det är så gott dessa fredagsmornar att äta denna goda frukost.
Kan man tänka sig något godare?
Det är som att äta frukost på en kryssning, smakar alltid bäst.
 
 
Nu är det dock tid att jobba igen. Det kan lätt bli förseningar i
schemat med frukostarna. Men det tar man då.
Morgon stöket blev så sent.
 
Lunchen kom 12.30 lite sent tycker jag som kan vara en
smula hungrig där vid 12.00. Men den kommer ju i alla fall.
30 minuter går fort och sen är det bara att
jobba igen.
 
 
Jag har fixat öron apparater med Green och det var bra för nu fungerar dom.
Har fixat i skåpet hos gumman min det är bra.
Har haft en tjej, Josefin, med mig på eftermiddagen.
En ny timmis. Duktig tjej.
 
 
Hoppas på att trollet skall komma till mig. Jag messar innan jag slutar så jag vet.
Men hon har varit krasslig, det är inte bra för min del.
Jag vill inte bli förkyld. Lilla gull trollet.
Men det kommer fler dagar. Jag tar henne nästa vecka.
 
Då är det bara att ta bussen ner till stationen, jag är för lat att gå.
Sen kom 726 lagom så då tar jag den till Tumba.
Handla lite och sen bussen hem.
Att det skall ta sån tid med kommunalt färdmedel egentligen.
Så då var jag hemma, kall, trött och hungrig.
God mat som gubben har fixat.
Då var det bara att sitta själv hemma med gubben och snacka.
Luren ringer och det är Samuels mamma.
Sagas bror i Göteborg.
 
Han skall komma hit upp och träffa Saga i påsk.
Han skall stanna några dagar bara.
Sen får vi se i sommar.
Så det vart en lugn kväll och nu är det TV som gäller,
gubben kommer här också nu för att sova.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0