Helg

 
ONSDAG
1303023
Gerda & Gerd
Grattis
 
Joline
 
 
GODER MORGON
 
 
 
Oj klockan var ju redan 5.30 god morgon min sköna.
Har jag sovit gott? Jo tack det har varit en skön natt.
Inga konstiga drömmar om Petter eller någon annan människa
vad jag vet. Så det har bara varit som det ska. 
 
Min dusch och frukost är klar.
Har tittat på ett armband i solens gulaste finaste färg.
Min arbetskollega gör dom och jag har fått en alldeles egen designad.
Ingen annan kommer att ha en sån hoppas jag.
Bara jag.
Bild kommer när jag har den hemma.
 
Jag skall åka till Salem nu på förmiddagen och hämta arbetsbilen.
Ari är en smula less på att Saaben inte blir klar.
Då kan jag krama och pussa på trollungen.
Farmors hjärta.
 
Jag har ett arbetspass mellan 13 - 20.30 i dag.
Betala tillbaka 30 min till Lollo.
Det är skönt att kunna göra så ibland.
Så nu får hon gå tidigare.
 
 
Dagen blev ett köks äventyr. Jag i ett nötskall hamna i köket.
Så fixandet och trixandet med mina damer blir allt i morgon då i stället.
Kvällen flöt så bra och båda sidorna vart klara i tid.
Utan stress.
Så rapport och middan bara gled snyggt förbi.
Jag slutar som jag sa 20.30.
Ringer hem för att på minna gubben om tiden.
skönt med bil :)
 
 
Väl hemma är man en smula trött
Vill nästan sova på en gång.
Ska titta på TV och då kommer jag att somna. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0