Helgen är här

 
FREDAG
130301
 Albin & Elvira
Grattis
 Jag har ingen som skall ha en ros i dag.
Men mina barnbarn kan allti få extra blommor.
Älskar er.
 
 
 
God morgon
Jag sitter och jobbar på datorn och försöker komma på
hur den fungerar, det går sakta men säkert.
Det är en Aspire XC600, man kan sätta till en pek skärm men det vill jag inte.
Den är lika krånglig som värsta telefonen man skall lära sig.
 
Jag skall försöka sova lite nu före jag lär ju vakna snart igen.
Jo jag sov i ett par timmar vart bra så nu har jag tre skåp klara.
. Men sen var det bara att gå upp igen.
Jag skulle måla ett skåp till, d 
Jag hoppade över gymmet i dag men det är ju OK tycker jag.
Kan ju göra annat också.
Dagen rullar på och jag skulle ju ha träffat Nea i dag, men det gick inte.
Så jag får roa mig själv.
Nu hopas jag att det blir en bra dag i alla fall.
Det är ju himla tråkigt att inte få krama om mina barnbarn,
men jag kan ju allt åka över till Salem i morgon :).
 
 
 
 
Detta blev resultatet på Sagas rum.
 
Jag tar och målar lite fler skåp så dom blir klara. Har bara två kvar.
Det blir så fint. Skall be gubben dra en roller på luckorna också.
 
Det blev en kort sväng till Tullinge, passa Linus medans hans mamma 
går till läkaren. Kan ju vara lättare så. Nu hem och göra färdigt skåpen.
 
Jaha kan ju börja tänka på vad jag ska laga för mat.
Det blir sketti med köttfärs sås.
Så då var det avklarat, vi har ingen plats att sitta på för köksbordet är en
uppsamlingsplats av grejer som skall vara i skåpen.
Ta din talrik och sätt dig vart du vill blir det i dag.
 
Tar lite kör lekton på datorn och tycker den är sådär.
Jag vet inte vilket är bäst.
Plugga måste jag.
 
Så titta på TV. 
MIB första rullen det kan vara något.
Så ha en bra kväll.
 
GOD NATT'
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0