Körskolan på förmiddagen

 
TISDAG
1303012
Viktoria
Grattis
 Flickorna
så klart.
 
 
GODER MORGON
 
Vaknar tidigt i dag också, skall vara nere på körskolan tidigt.
Efter jag har kört skall jag plugga på datorn på skolan.
Men frukost och duschen först.
 
 
Kl. 07.00 sitter jag i körskolans röda bil.
Det går som en dans, jag känner mig värkligen redo.
Sen är det att bara plugga och ser till att teorin skall gå bra.
Den måste jag ju ha med mig.
 
 
Jag skall ju luncha med Ingela i dag, men hon kom inte.
Camilla ringde och berätta att hade skrivit att hon fick förhinder.
Så jag har min gulliga dotter som ställer upp.
Tack för det.
 
Hem med middan, jag får några flickor på middag i dag.
så det blir pannkaka.
 Det gilla dom, vilken tur jag har.
 
 
 
 
Det var en bra kväll med barnbarn. Föräldrarna kom kl: 20.00
Då var det bra trötta bar.
 
 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Ari och Kim som sitter
och spelar ett galet spel, Zo-online
Dom skall slå ihjäl varann och den ena vill inte de.
Kan dom inte bara vara tysta.
Jobbiga idioter vill jag lova.
Jag skall ta ett bad sen lägga mig i sängen
   
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
GOD NATT
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0