Kurs dag

 
 
 
 
ONSDAG
130306
 Ebba & Ebbe
Grattis
Solen
den värmer i vissa lägen
och man ser att det smälter,
våren kommer  
  
 
GODER MORGON
 
 Hej och ho nu vart det massor i dag.
Dagen börjar med att gå upp, hahaha så klart.
In i duschen och sen inta frukost.
Skall ner till körskolan ett par timmar
Skall köra landsväg tycker min lärare.
OK jag gör det.
 
 Sen skall jag in till stan för att gå på kurs vid Ersta.
Så dagen vart full.
Nu kör vi så berättar jag längst vägen.
 
 
Oj oj oj vad det var kul att köra om kurs på landsväg, hahahaha
Jo jag har gjort det många gånger, men det var skoj att vara med trafikskolan.
Man hörde de andra eleverna hur dom snacka och det var nog det som var mest skoj.
Det gick som på räls för min del.
 
 
Sen var det utdraget lite på hemvägen. Men vi kom till Tumba till slut.
Träffa Camilla och Linus medans jag väntade på att Gubben skulle komma.
Skall in på en kurs i stan.

Mötte upp Maria i Huddinge sen bar det i väg till stan.
Kursen var på konferens och Hotell Ersta.
vara i tre timmar. Var det en smula korv stoppning :)
Men vi tog en promenad ner till Slussen, himla vad det
blåste när man gick på höjden vid vattnet.
Jag fick värk i höger örat.
 
När vi kom till T-centralen ringde jag till gubben och bad honom plocka upp mig
på stationen i Tumba.
Det är ju kallt ju vill inte ta mig upp och frysa.
 Väl hemma lagar gubben mat och jag skall nog softa lite.
 Och kvällen blir nog också lugn, skall ju till jobbet i morgon.
Ta det lugnt och njut av kvällens lugn.
 
GOD NATT'
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0