Ledig :)

 
LÖRDAG
130302
 Ernst & Erna
Grattis
Ja just ja
Fredrik har ju fyllt år så jag
måste nog ge honom denna ros.
Grattis igen Fredrik. 
 
 
GODER MORGON
Nu är en ny dag här och vi skall vårda den
för att minnas den med ett leende.
 
Jag somnade efter 24.00 i går kväll men det bryr sig inte
min kropp om eller är det huvudet som inte vill sova mer.
Det skall vi allt ta reda på.
 
 
Jag tar min sedvanliga frukost och sen är det lite målande som gäller.
 Snart färdig med köksluckorna. Dörrarna får allt Ari ta, eller så blir det jag i alla fall.
Det var de, då tar vi en liten dusch på de. Tar en promenad ner till gamla ICA KOM i Solbo.
 
Det blåser små spik. Det var inge skönt.
Men Ari ska lämna in en trav rad så det är bara att gilla läge. 
 
Så dagen går sakta fram vilket jag vill, inga hastiga tidsförflyttningar.
Jag kan berätta att någon har haft roligt med färgburkar i trappan i natt.
Tre stora 15 l burkar med röd färg är utslängt i trapphuset och hissen.
Det ser för jäkligt ut. Jag har gnällt om att dörrlåsen inte fungerar och Botkyrka
bygge lagar dom inte, så nu har ungar kastat färg här.
 
 
Ja vi får se om det blir fixat har ringt jouren, dom får allt sanera lite.
Då rullar eftermiddagen vidare och jag känner inte för något speciellt alls.
Är bjuden på middag  kl. 18.00. Så då är det bara att infinna sig.
Lasagne.
 
 
Det var gott. Satt och kolla på melodifestivalen när farbror Kim och Lillevi kom.
 
Men sen vart vi sega gubbe och jag så vi sa hej då och åkte hem.
Nu är det lite slappar time.
Ha en bra kväll.
 
GOD NATT'
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0