Lördag

 
LÖRDAG
1303016
 Herbert & Gilbert
Grattis
Mitt målande :)
 
 
 
GODER MORGON
 Ja jag skall sova ....... NOT.
Upp och hoppa kl. 05 10. Ja ha det var ju skoj.
 
Jag har i alla
fall en hobby att pyssla med.
Jag förbereder några grattis kort ny.
 
 
Några som fyller år snart, ett litet barnbarn skall
komma till världen snart.
 
 
Så jag kan ju fixa och trixa med det.
Sen är det bloggen som skall skrivas den är viktigt.
En dagbok om mig, och mitt liv.
 
Tänk när mina barnbarn är gamla nog och jag lämnat detta jord liv.
Då kan dom gå in här och läsa om sig själva och om
vad jag har gjort och så vidare.
Häftigt egentligen.
Flera års bloggande.
 
 
 
Ja ja det är väl långt dit hoppas jag väl.
Jag har många fina dagar kvar och älska mina barnbarn på.
Det är helt underbart med dom små grisarna.
Jag skulle vilja ha dom på ett och sammakort alla
barnen. Det skulle vara en kul sak.
( den ljusa är ny)
 
Denna lördag blir lite att måla skåpsluckor och städa lite.
I morgon skall jag ha ljusparty. Det blir så mysigt.
Sen är det bara på med handtag. Några lister skall målas vita.
Det är nu hög tid för morgon kaffet och sen börja tvätta luckor
och sen måla.
 
Hela dagen gick åt till målningen. Och vi skall väll sätta på handtagen
när det har torkat ordentligt.
Fint blir det, ljusare och så är det fräscht med ny färg i bland.
 
 
Sen middag i dag, det blir så när man målar. Hann med en fika stund
med Renata också, det händer i bland att vi hinner med en fika.
Dock inte så ofta hon jobbar andra tider än mig.
Men det är OK ibland händer det :)
 
Satta mig för att se lite Tv men somna till, är man slut i huvudet eller.
Jag lyckades titta några minuter här och där.
Så nu skiter jag i detta och tar mig till sängen.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0