Möte

 
ONSDAG
1303020
Joakim & Kim
Grattis
Till Joakim Pettersson
och
Kim Lindholm
Grattis på namnsdagen
 
 
GODER MORGON
Upp i ottan efter en konstig dröm om rapparen Petter.
Duschen, frukost och en koll på FB.
Nu tid för att åka till jobbet. Väldans tidig start i dag.
Dagen rullar fort förbi hoppas jag.
Har ett arbetspass 7 - 16 i dag. Det brukar rulla på
när man har massor att stå i.
 
 
Rapport med natten och sköterskorna. Massa saker som skall göras i dag.
Till baka till avdelningen ge rapport till kollegorna, sen ut och jobba.
Jag skall hinna pyssla med mina boende också.
Morgon stöket blir klar i bra tid.
Viss andra saker skall göras också.
Så var det lunch för Lena och mig kl. 12.30.
Möte med solombuden.
Fixa nya tider för data utbildning.
Och sen är det bara att rulla på.
Dagen blev super bra och det känns bara bra.
 
Skall fixa sol låda så alla kan lägga lösenordsbeställningar där.
Det kan vara bra.
Rapport vid 14.30 sen är det slut för i dag tack för i dag.
Blev hämtad i dag av Camilla :) Tack.
Sen plocka vi upp Thomas och åkte hem.
En fika före middagen blev det. Kanske inte det bästa men OK.
 
Jag skulle ha sänt iväg några mail men känner inte för det i dag.
Är en smula trött och seg.
Tror att det är bättre att vila lite.
Jo just ja ... vila lite, pang och jag sover ......
Vaknar kl. 01.45 och är skit grinig. Det är inte så bra att vakna nu,
det är nu jag skall sova!
 
Var uppe och tassa lite,
nu ska jag sova!
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0