Neas dag

 
LÖRDAG
1303030
Holger & Holmfrid
Grattis
Påskafton
 
Linnéa
GRATTIS PÅ DIN STORA DAG HJÄRTAT
Hurra
 
 
 
GODER MORGON
 
 
Hej igen hoppas du har det bra en dag som denna.
Solen skiner och våren kommer sakta hit åt.
Ta vara på denna dag, detta händ mig.
 
 Dagen då jag sov till 6.30. Har varit uppe en gång och
fixat till sängen till Joline. Hon var utan jamas och blev kall.
Johanna vakna inte förens 8 tiden och Jolin sov till 8.30.
En lite frukost med barnen. Joline åt med hela kroppen.
 
 
Har plockat och städat lite har varit kvar saker sen i går.
Men Joline är mycket hjälpsam och plocka prylar hon med.
Så det gick fort att få undan saker.
 
 
Nu börjar tiden att bli dags att åka till Salem.
Handla lite glass till Jimmie först.
Spännande att se vad Jimmie kokat ihop.
Han är en hejare att laga mat nu förtiden, mycket kärlek i den maten :)
 
 
MMMM
Vad gott kan äta ihjäl mig hos min älskade son.
Tack för underbar mat :)
 
Fika och tårta och massa folk det blev kvällens resultat.
 
Hem vid 21 tiden för att varva ner och komma i säng.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
 
  
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0