Nu är helgen över

 
 
SÖNDAG
130303
 Gunborg & Gunvor
Grattis
 Mitt kunnande på
Sagas hår.
Svårt som fan.
 
 
GODER MORGON
Nu är en ny dag här och vi skall vårda den
för att minnas den med ett leende.
 
Har vaknat av att en granne kom hem från festen och
hojtade utanför på polaren som satt i bilen 5.15.
 
 
Så det är normalt för min del men det skulle vara skönt att snusa till kl. 7.00 .
Skit i det nu, jag hoppar in i duschen för en skön morgon dusch.
Sen intar jag frukost med fil, müsli, juice, smörgås och kaffe.
Det blåser storm i dag, redigt. Man blåser nog bort om man går ut.
Undra vad vindstyrkan ligger på, skall kolla upp de.
 
Enligt SMHI blåser det 10 m/sekund, det är 0 grader, ingen nederbörd.
Så vi har ett väder i dag gott folk, blåsväder nu på morgonen.
Håll i hatten om du går ut.
 
 
Skall plugga teori i dag, det är ett måste och prio ett.
 Och det blev inte så, det blev ett par timmar häckande på hårsalong i
( Ett finare kort kommer i morgon )
Skärholmen med Saga.
Fixa håret. Det var svårare än vad ja mäkta med.
Så nu är det fixat.
Kom hem 19.00 är helt slut i huvudet.
 
Har ätit en hemma fixad hamburgare.
 Det var evigheter sen, smaka smaskens.
 
Nu blir det ett varmt bad och lite TV tittande.
Ha en trevlig kväll
 
GOD NATT'
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0