Ny vecka

 
MÅNDAG
1303018
Edvard & Edmund 
Grattis
Gunell
En sån fin människa.
Sjuksköterskan på vårdcentralen
i Storvreten.
 
 
 
GODER MORGON
 Upp och hoppa intar en frukost sen ner till gymmet.
Kör hårt i en och en halv timme.
En sol stund i 20 minuter.
Skönt.
Hem och inta duschen för att gå på taktil massage kl 9.30.
 
Nu ska jag till jobbet. Ett kvälls pass väntar.
13.00 är det ett möte, det blir ett föredrag om sväljsvårigheter.
 
Det är så intressant och man lär sig så mycket.
Vi skulle fixa kakor och smörgåsar
för människor som ej äter vanlig mat.
Ser lite geggigt ut men det är så det skall vara.
Vi bör nog fixa detta bättre tycker jag, det är viktigt att alla får den rätta hjälpen.
 
 
Hann med att få en redig massage tid också :)
Det var en bra sak tycker jag.
Som ny och blommande hela kvällen.
 
 
 Det har gått över förväntan i dag, jag känner att jag lever :).
Dagen eller kvällen rinner fort förbi och det blir hemgång
innan man vet ordet av.
Dessa dagar går så fort och man känner nog att det är
lite tid.
Men så är det och himla trött var jag när jag kommer hem.
Det var bara sängen på stubben.
 
 
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0