Ny vecka nr: 11

 
MÅNDAG
1303011
Edvin & Egon
Grattis
Gubbar och gummor
på jobbet :)
 
 
 
GODER MORGON
 
Känner mig väldans ledsen i dag också.
Tänker på allt som har gott förlorat. 
Varför måste det bli så här och varför är det mina saker kan jag känna.
 
Nå ja nu är det en ny dag och jag behöver väl inte älta detta kanske,
men det känns.
Nu är det ny morgon och ett dag pass som väntar.
Duschen, frukosten och bilfärden till jobbet.
 
Nu rullar vi.
 Dagen gick så bra hann med allt jag skulle och lite till.
Det är så skönt att få saker gjort som man ska göra. 
Sen vart det lunch helt plötsligt och sen var det bara tre timmar kvar.
Så bra tänker jag.
 
Nu har vi slutat jag och de mina.
Men gubben har nog fastnat på sitt nya spel, han kan ju inte spela zoo on line
längre dom skall lägga ner det spelet så han och Kim spela något nytt spel
som ser lika dant ut. Och där sitter han dag ut och dag in.
Äter i bland och går på toa.
Hämtar mig, men jag får oftast vänta på han nu.
 
 Ja då kör jag hem. inga konstigheter på vägen.
Nu är det bara att slappa lite, blev väldans illa mående.
Undra vad detta är.
Somna en timme. sen var det mat, lade mig att vila igen
och somna igen. Va fan ????
Hur skall jag somna nu på kvällen då??
 
Titta lite på TV och se om jag blir trött i mössan.
På återseende
Jo jag är fortfarande grinig att mina bilder är borta.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0