Röd dag

 
SÖNDAG
1303010
Edla & Ada 
Grattis
 Arbetskamraterna
Vi gör ett fantastiskt jobb.
 
 
GODER MORGON
 Dagen till ära sov jag till 7.30,
jag somna på små timmarna men det kändes skönt att
se att klockan var så mycket, man kan ju försöka
lura hjärnan lite att man sover länge :)
 
In i duschen sen äta frukosten det låter så bra, och blev
så bra. Har kollat runt lite på min FB sida. Har kollat lite mail och nu
är det bloggen som skall skrivas innan jag åker i väg.
Har ett kvälls pass i dag, så jag börjar 13.00,
behöver handla lite först.
 
En fin jacka jag köpte till Joline, tuff brud blir det :)
 
Sagas nya hår.
Jag har lite problem att få bilden att hålla sig
åt rätt håll, jobbar på det.
 
Nu rullar dagen på som vanligt kan det tyckas.
Jo den gör det när man jobbar.
Många gånger hinner man bara de vanliga sen jobb.
Det är svårt att hinna vara social när man jobbar.
Man får ta igen det när man är ledig.
 
Kommer till jobbet och det börjar lugnt och beskedligt.
Sen lagom till middagen blir det stökigt för att vid 18 tiden bli lugnt igen.
Allt blev klart och allt är fixat :)
Nu är det bara att åka hem och se vad som hände med min
gamla dator. Vad gjorde att den sluta fungera??
 
Så min gubbe säger inget på vägen hem utan precis när jag parkerar bilen talar
han om att den kraschat och inget gick att rädda som var på datorn.
FAN ..... Nu blir jag sur. Först försvann alla kort för mig, sen krascha hårddisken.
Och ALLT försvinner från datorn. Vad är det? Maximal otur eller??
 
O vad galet arg jag blir. Alla kort igen som låg på datorn,
Barnbarnen, magarna på My och Camilla, Rickards 30 årsfest,
bröllops korten från Jimmie,
Fan jag kan bli vansinnig på datorer.
Hur jag är spar dom så kommer  dom bort,
Var skall man lägga dom för att dom inte skall komma bort??
 
Jag tömmer kameran och lägger dom på datorn tills jag fixat minnen att stoppa dom på.
Och då skall det hända så klart, alla minnen borta.
Surt som fan.
 
Nu blev jag så arg att jag inte vill vara uppe.
Jag går och lägger mig, skit också.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0