Solig dag ?

LÖRDAG
130309
 Torbjörn & Torleif
Grattis
Solen
kom igen jag längtar till våren nu 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Oj jag är trött i dag väldans trött. har till och med vaknat efter 06.30,
det är ovanligt. Men det är bara att bita ihop och köra dagen.
Duschen blev en kort historia, vill ta in frukosten i lugn och ro.
 
Sen är det bara att gasa på mot jobbet.
Dessa dagar känns så långa när man kommer till jobbet.
När första rasten kommer är det OK, när lunchen kommer vet man att
snart ... och när rapporten är det snart tack och hej för i dag. 
Det är lättare att jobba kortare dagar till typ 15 och kvällar.
Konstigt det är.
Tror att jag har många 17 dagar det är det som känns :)
Som jag sa och alltid säger går dagen så bra.
Nu är det nog lite si och så med olika flickor på jobbet men
det måste vi se till att det blir bra.
Gubben väntade på mig när jag kom, så jag kör bilen hem.
Vi tar en sväng för bi Robbans för Ari vill ha pizza.
Sen var det trångt och krångligt att ta sig där ifrån.
Jag lyckader ganska bra.
Väl hemma blev det mat koma och melodifestivalen.
Mitt val av artist kom tvåa, det var mitt andrahands val som kom etta.
Men jag gillar yohia i alla fall. gillar när någon vågar sticka ut så som han gör.
 
Go Yohio.
 
Så vad gör jag nu då??
OK måste bli lite trött och prövar med sömnmedlet TV.
Det kommer att fungera.
Det vet jag.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0