Torsdag

 
TORSDAG
1303014
Matilda & Maud
Grattis
 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
En ledig dag och det kan innebära tvättstuga.
Jo nu på morgonen är det de.
Och möte i Södertälje 
 
Det blir dusch och frukost intag först. Sen är det lite plockande med allt som skall
undan, ligger lite kvar efter besöket av barnbarn i tisdags.
Lite nyheter på morgonkvisten kan ju vara bra.
Och ett tu tre så var klockan 10 och tvättstugan  väntar.
I dag var det inte så mycket kläder det gick smidigt.
Ändå tar det tid att torka skiten.
Har mellan tvätten fixat ett av akvarierna, det hade blivit lite för mycket
med mat i det så det var ludd på växterna.
Nu är det rent och fint igen.
Och tvätten blev klar före 14.00 så vi åker och hämtar Saga före att
åka på möte till soc i Södertälje.
Jag kör gamla vägen som omväxling, skönt att slippa
motorvägen kan jag tycka ibland.
 
 
Mötet gick bra och det vart inte så långt som jag trodde, vad bra.
Hinner ner till Weda och handla på Willys.
Sen bär det av mot Tumba för att släppa av Saga i centrum, hon skall träna.
 
Vi åker hem och fixar maten och det blir en köttgryta.
Och så var det TV tittande.
Fuskbyggarna, ett vansinnigt program.
Att människor kan vara så inåt fanders elaka
och lura folk så.
 
Ja det är galet vad folk kan göra bara för att sko sig själv.
 
Nu är denna dag slut och jag tänker lägga mig i sängen och sova.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0