Vecka 10

 
 
MÅNDAG
130304
 Adrian & Adriana
Grattis
 Dagen
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Ny vecka barnen tillbaka till skolan.
Jag har en lång vecka och min helg.
Denna dag börjar frukost och en promenad ner till 
gymmet kl. 6.15. Jag kommer att kämpa i dryga timmen.
Sen promenerar jag upp till vårdcentralen skall lämna prover i
 Intagit ett mellan mål kl 9.00, här skall vi bli hälsosamma.
 
Nu straks skall jag och gubben  åka till skärholmen,
köpa nya kaffekoppar, våra gamla har hamnat på golvet och
gått sönder i diskmaskinen :)
Lika så vår skålar :)
 Och det vart bara skålar som inköptes, vi får åka till CITYGROSS och införskaffa
don kaffekoppar vi har, dom finns där.
 
Dessa fast gråa.
Då vart det lunch på IKEA och sen till jobbet.
Jag tar motorvägen bort till Fruängen sen mot jobbet.
Det går så bra nu när jag kör tycker jag, men säkert inte Ari han
måste klaga på något varje sekund :)
 
Det är en bra dag på jobbet och jag har massage tid kl. 14.00
Fasen vad skönt, massören är hårdhänt men det skall ju vara bra säger dom som kan :)
I alla fall känns man som ny, lite kotor som flytta på sig och kom rätt antar jag.
Det lät så och det känns ju bra.
 
Sen var det bara att rulla på Kvällen kom och det
var inga som helst svårigheter.
Hem gång kl. 21.00 hurra, köra hem och en kopp kaffe,
lite TV och sen sova.
Det blir min kväll.
 
Hoppas du också har en bra kväll. 
 
GOD NATT'
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0