Veckan rullar mot påsk

 
TISDAG
1303026
Emanuel
Grattis
Lena Duvenberg
Grattis på din dag vännen
 
 
GODER MORGON
   
 
 
Oj detta kan bli skoj att följa upp, jag har en sjuk kille i min säng.
Han snorar och hostar så man inte kan sova.
Jag kliver upp och låter han sova ensam.
 
 
Duschen och sen frukost.
Göra mig färdig för jobbet, få se nu var det 7.00 eller 7.30 jag börja??
Jag brukar vara i tid så det är inget att oroa sig för.
Då tar vi en titt på FB och ser vad som händer här.
Och lite mail måste jag titta igenom.
OK då är det tid att väcka min man.
 
 
 
Men va fasen vakna då, han går inte att vecka.
Nu blir jag stressad.
Se så kom igen nu.
Så då har han masat sig ur sängen,
Han kommer ut till bilen 6.45, vi är sena.
Jag ska nog börja 07.00
 
 
Jaha jag vart sen, jag skulle ha börjat 7.00 och kom 15 min försent,
Det var ju inte så bra, men det flöt på och vi jobbade på så dagen flöt så bra så.
Jobba med Lena Duvenberg, en glad och go tjej.
Hon fyller år i dag som ni ser på dagens ros.
 
 
Vi hade lunch tillsammans också kl. 12.00
Efter lunch var det bara att se till att de flesta vilar på maten.
Att sitta i en rullstol varje dag hela dagarna
är inte bra för rumpan. Så att vila är en bra sak.
 
Nu är det inte många minuter kvar att jobba, slutar 15.00.
Skall gå ner till centrum för att få lifta med Thomas och Millan hem till Tumba.
Skönt för Ari att slippa gå ut när han är dålig.
 
 
Så var man hemma efter att handlat middagen på Willys.
Det blev tacos, det gillar ungarna.
Sen var det lite slappa på sängen, är lite trött.
 
 
Så nu är den dag slut.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
  
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0