Veckan rullar på

TISDAG
1303019
Josef & Josefina 
Grattis
Eva 
 
 
 
GODER MORGON
 
 
Oj oj oj
Nu skall man till jobbet och tidigt blir det.
Jag skall åka med Thomas och Göran strax före sex.
Upp, duschen, frukosten sen iväg mot Rosendal.
Det är ett litet nätt pass på 9 , ½ timme.
Jag hamna på B -sida som vi säger.
Avdelningen är delad på A och B sida.
 Jag är lite ringrostig när det gäller tider för mediciner,
alla människor har olika tider för olika mediciner.
 Det är ingen som följer ett A mönster direkt.
Men jag hoppas på att mina kollegor som jag
jobbade med är nöjd ändå.
Allt hände väl i går, med de mesta, en dag med händelsen i centrum.
Jag var på yoga efter jobbet  kl: 17.00 och det är energi givande, jag mår som en
ny ut sprungen blomma. Man känner sig lättad på något sätt, det
finns massor med energi som bara är din och snurrar i din kropp.
Helt fantastiskt.
 
Väl hemma, åkte kommunalt. Vilket jag inte har gjort sen
gubben har jobbat förra hösten :)
Så man är lite bortskämd, och vilken tid det tar. OJ oj oj.
Väl hemma möter min gubbe mig i centrum har handlat.
MEN
jag ser att nu håller tonåringarna på att länsa kylen.
Så massa saker fattas, tur att jag ska handla i morgon :)
 
Maten var klar när jag kom hem och det var stek,
potatis och löksås
Gott
 
 
Liten titt på FBV sen en kaffe med Renata.
Kvällen sluta 23.00
Sängen ropade kom till mig !
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0