Cirkus och upplopp

 
FREDAG
130524
Ivan & Vanja
Grattis
 Cirkus i Salem
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej hopp
Nu är det en ny dag med massa roliga saker.
Men häng med så får du höra vad som händer i dag :)
 
 
Jag vakna före gubbens klocka och före jag själv ville i dag, det är OK.
In i en varm dusch och på med kläder.
Min frukost är intagen och det var väl bra då kan dagen börja.
 
Har varit inne på FB och skrivit morgon hälsning till världen.
Det är ju ett måste så här på morgonen.
Skall hinna åka till skäris för att träffa Anneli en stund, det skall bli kul.
 
 
 Annelie handlade på IKEA och jag även Camilla hitta lite smått och gott.
Nu är det så att vi skall titta på en annan affär som ligger i Sätra och se vad dom har för roliga ting.
Lite pyssel saker som kan vara bra att ha :)
Men vad nu då ?????
Dom stängde 14.00 så det är stängt, vad menar ni med detta??
Ok Det är fredag och det är ju öppet längre på vardagar.
En tagen ursäkt för att dom stänger 14 på fredagar.
 
 
 
Så då brakar jag hem och ser vad jag kan hitta här. Göra lite spagetti och köttfärsås
till middag, mmmm gott.
 
Nu är det Salem som väntar, jag skall ju gå på cirkus med mina gull ungar.
Vi skall vara fyra stycken, jag, Joline, Lukas och Amanda.
Det två större flickorna skall gå på disco.
 
 
Det var skoj och man hade massa saker för sig, men jag hade en
super trött tjej i knät och det var så jobbigt för henne.
Vi var tvungna att gå lite före avslutet.
Men det var skoj ändå.
 
 
En fika hos sonen och lugna gatan skall det väl vara i kväll.
Jag har haft problem med min lur då jag inte kunde ringa på den.
Det var efter jag fått in nya appar på den.
Så jag kunde inte förmedla mig med omvärlden.
 
 
En liten rolig eller mindre rolig sak som hände i
Salem var att jag blev biten av en råtta :(
Denna lilla herr råtta var arg på en annan råtta och ville bita den,
men Phia som inte gillar att man bråkar skulle vara freds medlare och flytta på denna herre.
Då blev han arg på mig och bet mig i fingret.
 
 
Nå väl på G hem klockan börjar bli framåt 23. Upptäcker till min fasa
att det är gäng bildning på Storvreten. Dom går i klunga ner mot centrum, oj mina barn är ute
Nu gäller det att få tag i dom så jag får hem dom.
 
Saga hade åkt till Tullinge, och Robin var hos sin kompis. Tur.
Jag kan då dra mig hemåt, men skall först hamna mitt i ett gatulopp av
ungdomar som inte gilla att andra ungdomar bränner bilar,
skolor, affärer och andras egendomar.
 
Oj vilka grejer det är, fan det är ruggigt när man har ungdomar ute själv.
Det kan ju sluta illa om dom är på fel ställe vid fel tidpunkt.
Nu skall jag bara varva ner och sen sova 
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0