Jag och Gubben

 
LÖRDAG
130525
Urban
Grattis
 Date med gubben
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej
Efter gårdagens hets på kvällen innan jag fick tag i mina barn, vart
jag ganska så slut. Nu kommer en återhämtnings dag.
Lite lugn och ro och på tu man hand med gubben.
 
 Det var meningen att jag skulle sova lite längre men det ville inte min
kropp så den väcker mig vig 5.30, duschen kan vara skönt så här
på morgonkvisten :)
 
Frukost och lite koll på FB sen är det bara att starta dagen, inga konstigheter.
Gubben kommer upp runt 8 och frågar om vi ska ha lite dating time
för oss själva. Det låter ju lovande.
Det kommer att innebära att vi skall hälsa på en arbetskollega
till han och vet inte riktigt vad han har tänkt.
Men dagen rullar på så får vi se.
 
 
 
Vi drar oss mot Värmdö runt 9.30 tror jag, vad klockan är när vi kommer dit
vet jag inte. Så nu sitter vi här och har det mysigt.
Det är ett fint ställe där många har sina fasta ställen.
Året om kamping med husvagnar, husbilar och tält. Det är en
liten trädgård och det ser så fint ut.
Kan vara något kanske :)
Vi drar vidare till Farfar Nils i Gustavsberg när vi ändå är här.
Det var vissa saker som måste fixas.
Få se om det finns tid för det då.
 
Vi tog en sväng till Brisak det kan man kosta på sig när man ändå 
är i Gustavsberg.
 
Vi tar en sväng via ICAMAXI och handlar lite grill mat.
Sen hem och fixa.
En dag som bara bestod av mig och Ari, kan vara bra i bland :)
 
 
Nu är det film time Brus Willis Die hard 6
Med sellskap av Camilla och Thomas :)
 
Jag är tvungen att hämta barn vid midnatt också, lite oroligt i centrum.
Så dom skall inte gå omkring där nu.
Vi kom hem säkert och jag kan sova gott när jag vet att dom är hemma.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0